niedziela, 16 lutego 2014

Wyczekiwana Niespodzianka ;)

Hej ;)

Dziś nareszcie wstawiam wyczekiwaną niespodziankę a jest to filmik na którym gram Abba Ojcze z akordami na pianinie. Tak nareszcie umiem grać z akordami. I chciałam się wam pochwalić tym dlatego ta niespodzianka :) No już bez przedłużania :)


Mam nadzieje że  film się spodoba wiem jakość jest beznadziejna ale innego sprzętu nie mam a chciałam wam to pokazać.
Postanowiłam że mój blog od teraz twardo będzie podzielony na
Trzy główne części:
Muzyka, Książki i Zwierzęta :)
Tak w ciągu tygodnia jakaś notka będzie z tych głównych tematów a reszta będzie o codzienności i życiu. O książkach już jest taka stała notka czyli Biblioteczka Karoliny a o innych  może coś też będzie zobaczymy. Mam nadzieje że podoba się wam ten pomysł oczywiście czekam na wasze opinie pod spodem
                                                                                                                                         Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Ja umiem trochę grać na sentyzatorze ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bosko grasz. ♥ Zazdroszczę talentu
    Zapraszam do mnie. Mogłabyś poklikać w linki? Byłabym wdzięczna.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/2014/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje talentu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie grasz :)

    bloody-kisss.blogspot.com Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci idzie ;)

    http://l0vetight.blogspot.com/ | zapraszam może Ci się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie toleruje obserwacja za obserwacje i prosze na moim blogu nie pisać takich komentarzy dziekuje

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥