poniedziałek, 10 lutego 2014

Czuję wiosnę :D

Hej :)

Czy tylko ja czuję że nachodzi wiosna? Na dworze coraz cieplej, słoneczko pięknie święci a śnieg nareszcie topnieje czego chcieć więcej no może jeszcze ferie by się przydały ale już niedługo bo już w piątek nareszcie się zaczną :) Widzieliście już jakieś oznaki wiosny?
Zdjęcie z google
Dawno mnie tu nie było ale jakoś nie miałam natchnienia na pisanie. Dlatego opowiem wam co u mnie się działo. W sobotę byłam na kolejnej lekcji pianina pan który mnie uczył pochwalił mnie że od ostatniej lekcji nie próżnowałam. Faktycznie to co nauczyłam się jest ta niespodzianka która już naprawdę niedługo się pojawi czeka tylko na zmontowanie :) Nauczyciel zadał mi do domu nauczyć się grać gamę C-dur i G-dur na różne sposoby. Legato, not legato itd. Ja sama marzę o pójściu do szkoły muzycznej niestety to kosztuje i to dużo. Ale może kiedyś marzenie się spełni kto wie?  To tyle nic więcej się ciekawego nie działo :)
                                                                             
                                                                                                                                        Do napisania :)

3 komentarze:

  1. Też czuję,że nadchodzi wiosna^^

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie prawie cały śnieg już stopniał.

    Obserwuje liczę na to samo.
    nomininis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczne uczucie...po prostu aż czuć wiosną *.* to dobrze bo nie lubię śniegu ;)

    KONKURS na POST PROMUJĄCY! SPRÓBUJ!
    http://maddie-maddiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥