niedziela, 2 lutego 2014

Zima jest piękna ale powoli mam już jej dość

Hej :)

Zima jest piękna kiedy świat pokryty jest biała kołderką ale kiedy codziennie jest -10 i musisz stać na przystanku ponad 10 minut. Masz już powoli jej dość. Czy tylko ja tak mam? Chcę już wiosnę i ferie! Dlaczego ferie, bo mam je dopiero za 2 tygodnie i w tym tygodniu mam koszmarnie dużo sprawdzianów i kartkówek na samą myśl robi mi się nie dobrze. No ale kto powiedział że 2 klasa gimnazjum będzie łatwa :(


No cóż trzeba się z tym zmierzyć. Tak naprawdę zaczęłam się przygotowywać już wczoraj. Bo już jutro czeka mnie sprawdzian z matmy (której nie ogarniam) i kartkówka z angielskiego. Trzymacie kciuki by dobrze mi poszło ;) Dlatego chciałam się usprawiedliwić że w nadchodzącym tygodniu wpis może się ukazać dopiero w piątek wybaczcie mam nadzieje że zrozumiecie do tego mam dla was niespodziankę o której wam już kiedyś wspominałam ale jeszcze dopracowuję ją a więc musicie jeszcze troszkę poczekać ale już nie długo ;) A i ostania wiadomość ode mnie to że możecie się spodziewać nowego wyglądu bloga który wygrałam w konkursie. Mam nadzieję że już nie długo się pojawi :)

To wszystko na dziś 
Pa ;)

4 komentarze:

  1. Piekne zdjęcie ! :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY POST :) z przyjemnością dodaje do obserwowanych
    życzę miłęgo wieczorku i również zapraszam w moje skromne progi :)

    ww.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcie! :D
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka zima ze zdjęcia jest ładna, jeśli ogląda się ją przez monitor. Ja tez już miałam dość, ale się ociepliło i jest w porządku.

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥