piątek, 31 stycznia 2014

Biblioteczka Karoliny :)

Hej :)

Dziś nowa część Biblioteczki Karoliny jak może wiecie oglądam serial pod tytułem " Violetta" ogólnie oglądam go ze względu na piosenki ponieważ bardzo mi się one podobają ale nie tylko mnie :) Ogólnie fabuła jest taka sobie ale oglądam czasem :) Z tego serialu ukazało się dużo gadżetów również książki. Ja jedną książkę z serii Violetty dostałam na gwiazdkę. Postanowiłam ją tutaj opisać nie wiem czy to was zainteresuje ale mam nadzieje że tak :)


A więc zaczynam książka jest pt. " Sekrety i marzenia Violetty " i jest takim pamiętnikiem Violetty. Jest w nim mnóstwo rysunków szesnastoletniej Violetty. Jest to książka na podstawie serialu. Książka kończy się przed wyjściem Violi na scenę. Są tam śmieszne opisy sytuacji przez nastolatkę. Nawet jest przepis na racuchy :) Mam nadzieje że tym młodszym czytelniczką moim się spodoba i sięgną po tą książkę.Pod spodem macie kilka zdjęć stron książki przykro mi ale nie są moje tak jak już mówiłam nie mam aparatu dlatego rzadko będę wstawiać swoje zdjęcia.
Mam nadzieje że post się spodobał :) Do następnego razu :*

1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy i śliczny blog
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij, a ja się odwdzięczę

    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥