czwartek, 16 stycznia 2014

Spóźniona zima :)

Hej :)

Przepraszam, że mnie nie było przez te kilka dni, ale wiecie nauka zabiera czas. Musze się wam pochwalić z klasówki z historii do stałam 5+ normalnie takie zaskoczenie, że hej :D
Zima nareszcie do nas przyszła szkoda, że się spóźniła o jeden miesiąc ale cóż przynajmniej na ferie będziemy mieć śnieg jeżeli nie stopnie do moich ferii :D Podczas pobytu w szkole rozmyślałam by wam pokazać zimę wokół mnie. Po szkole wybrałam się na spacer by zregenerować siły po ciężkim tygodniu a przy okazji porobić trochę zimowych fotek :)
Proszę o to one :)

Widok z mojego okna :) 

Mam nadzieje, że wpis się spodobał :) A jutro zapraszam na kolejną część Biblioteczki Karoliny :) Pa do jutra :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥