czwartek, 9 stycznia 2014

Koniec semestru

Hej :)

Przepraszam za nieobecność ale wielkimi krokami zbliża się koniec semestru więc te wszystkie pytania, poprawy i ostatnie klasówki zajęły mi strasznie dużo czasu. Ale na szczęście mam to co chciałam i mam upragnioną 5 z biologii i z chemii :) Teraz kiedy rozpocznie się następny semestr muszę bardziej się postarać z kilku przedmiotów a u nie których zrobić tak by pozostało tak jak było :) A za nim ferie przyjdą jest jeszcze strasznie dużo czasu. Ja mam ferie dopiero 17 lutego :( Jestem z tego powodu załamana :( Pocieszam się gorącym kakałem i przepysznymi kanapkami na kolacje :D

Jutro zamierzam rozpocząć serie wpisów na moim blogu  mam nadzieje, że się spodoba, ale na razie nie zdradzam co to będzie. Dowiecie się jutro :) Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. U mnie też w miarę dobrze z ocenami, ale mogłoby być lepiej ;)

    zapraszam do mnie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo z feriami i nie wiem jak przeżyję do tego czasu :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tego samego zaczynają mi się ferie ;333... to tak długo :C

    +obserwuję i liczę na to samo zapraszam blondeprincesss.blogspot.com

    ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W LINKOWANIU!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znam połowy swoich ocen semestralnych xD

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no to powodzenia w nowym semestrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję tych piątek, a ten czas do ferii raz dwa zleci. Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥