wtorek, 28 stycznia 2014

Marta :)

Hej :)

Jak może pamiętacie na początku stycznia zrobiłam posty o moich szczeniaczka gdzie ich przedstawiłam i w ogóle opowiedziałam wam coś o nich. Postanowiłam że dziś opowiem wam o mojej suni i mamie mały szczeniaczków :) Moja suczka ma na imię Marta :) Ma 2 lata i w tym roku urodziła 5 małych szczeniaczków niestety tylko 2 szczeniaczki czyli łatek i Szarik przetrwały. Trafiła do nas przypadkiem tata przywiózł ją od pewnego pana i tak została na dłużej. Bardzo ją pokochałam lubię spędzać z nią czas jest taką moją prawdziwą przyjaciółką. Uwielbiam ją fotografować bo tylko ona ładnie mi pozuje :D Szczeniaki są zbyt ruchliwe i nie mogę zrobić im nigdy ładnego zdjęcia :D

Dziś mam dla was zdjęcia Marty były one robione kilka tygodni temu kiedy świeciło słońce dlatego są w miarę dobrej jakości i postanowiłam je wstawić no dobrze może bez przedłużania oto Marta :)


Nosek :)

Moje ulubione zdjęcie <3

Na dziś to wszystko może chce cie jakieś poste tematyczne? Jak chcecie to jakie jestem otwarta na wasze propozycje :) Ja mam wiele pomysłów ale chce też wiedzieć co wy chcielibyście zobaczyć na moim blog :)

4 komentarze:

  1. Słodki. Ja uwielbiam wszystkie psy :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jaki słodziaczek <3

    Obserwujemy ? :)
    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna psinka! Mój nie daje sobie robić zdjęć niestety

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale slodka <3
    Szkoda, ze tylko 2 z 5 przetrwaly ;C

    http://to-wlasnie-ja-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥