poniedziałek, 13 stycznia 2014

Odliczamy do ferii :)

Hej ;)

Nie którzy z was już dziś zaczęli ferie, Ja niestety do tych szczęśliwców nie należę. Moje ferie zaczynają się dopiero 17 lutego :( A jak na razie muszę się zmagać z dużą ilością nauki. Jutro mam klasówkę z historii (nie na widzę tego przedmiotu) a w czwartek klasówka z geografii przyszły tydzień też nie zapowiada się wesoło. Obłożona książkami zrobiłam sobie krótką przerwę i wpadłam do was na chwileczkę :)


Pa :) Może jutro pojawi się jakiś ciekawszy post ;)

1 komentarz:

  1. ja mam ferie od 20 stycznia :)
    obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥