poniedziałek, 6 stycznia 2014

Trochę o mnie :)

Hej :)

Komentarze pod poprzednim postem bardzo mnie zainspirowały do dalszego pisania. Zdałam sobie sprawę, że nie robię tego tylko dla ścian ktoś to jednak czyta i to go inspiruję. Bardzo dziękuje wam :) Związku z tym postanowiłam zrobić Tag o mnie żebyście mogli mnie lepiej poznać :)
No więc zaczynamy :)

1.Jak masz na imię?
Karolina

2. Kiedy masz urodziny?
26 września :)

3.Jakiej słuchasz muzyki?
Różnej jednak najczęściej jest to Pop.

4.Ulubiony kolor?
Miętowy :)

5.Czy masz zwierzątko?
Tak mam kotkę,2 szczeniaczki i suczkę.

6.Ulubiony przedmiot w szkole?
Biologia :)

7.Ulubiony napój?
Herbata malinowa :D

8.Jakie imiona nadała byś dzieciom?
Ania i Tomek :)

9.Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie dla przyjemności w czasie wolny jeżdżę rowerem :)

10.Ulubiona książka?
Moją ulubioną książką jest Książka pt." Moje życie na ekranie" Kimberly Greene

Na dziś to wszystko :) Pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥