piątek, 17 stycznia 2014

Biblioteczka Karoliny :)

Hej :)

Dziś przychodzę do was z kolejną częścią Biblioteczki Karoliny. W tej części będzie trochę fantastyki. Mianowicie ostatnio przeczytałam książkę "Igrzyska Śmieci" i się w niej zakochałam. Ta książka tak wciąga, że nie można się od niej oderwać. Teraz o tym co opowiada ta książka.



Igrzyska śmierci to książka opowiadająca o państwie Panem ze stolicą w Kapitolu. Kapitol otacza 12 dystryktów. Kiedyś było ich 13 dystryktów ale 13 dystrykt postawił się Kapitolowi i on zrównał go z ziemią. Na pamiątkę że nie wolno sprzeciwiać się Kapitolowi. Kapitol organizuje co roku Igrzyska głodowe. Z każdego dystryktu wybierają 2 trybótów. Dziewczynę i chłopaka, wywożą ich na arene gdzie jeden z nich przeżyje a reszta zginie. 
Główną bohaterką i naratorką jest Katniss Everdeen. 16 letnia dziewczyna mieszkająca w 12 dyskrykcie ( najbiedniejszym) z matką i siostrą Prim. Jej ojciec zginął w kopalni i od tego czasu ona utrzymuje rodziną. Pewnego dnia ich życie zostaje zmienione na zawsze. 



A jeśli chcecie dowiedzieć się więcej musie koniecznie przeczytać. Ja zakochałam się w tej książce obecnie czytam drugą część którą też pewnie wstawię do biblioteczki Karoliny w przyszłości ;)
                                                             
                                                                  Do jutra ;) Pa :*

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam to!

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię Igrzysk Śmierci. Jakoś nie przypadły mi do gustu :).
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem że nie wszystkim musi się podobać to samo :)

      Usuń
  3. Kocham, biorę się za czytanie 3 części :)

    Jeśli masz czas możesz wejść na mojego bloga: www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com. Ale do niczego nie zmuszam!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że wejde zawsze wchodzę na blogi osób odwiedzających mojego bloga ;)

      Usuń
  4. Oglądałam film :)
    Zapraszam do mnie, mile widziany komentarz, obserwacja :)
    http://syluublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polwca, książke demi
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥