piątek, 3 stycznia 2014

Kochany szczeniak cz. 1 :)

Hej :)

Jak kiedyś pisałam wam, że mam dwa szczeniaczki. Postanowiłam ich wam przedstawić i coś więcej o nich opowiedzieć :D Rozdziele to na dwie części. Najpierw przedstawiam wam Łatka :) Łatek jest maści biało-brązowo-czarnej, dlatego tak został nazwany. Nie mieliśmy lepszego pomysłu na jego imię. Jest jeszcze mały, ale bardzo ruchliwy i zadziorny. Toczy istną walkę o jedzenie z drugim szczeniaczkiem. Jest dużo grubszy od brata. Ma bardzo duży apetyt.Dziś musicie się zadowolić tym co napisałam o Łatku a więcej szczegółów o drugim piesku dowiecie sie naj prawdopodobnie już jutro :) A teraz zdjęcie :)  Długo przymierzałam się do zrobienia mu  tego zdjęcia (domyślcie się z jakiego powodu) aż w końcu udało mi się.

Proszę przedstawiam wam Łatka ;)


No tak myślę by zrobić jakiś Tag chcielibyście? Karolina :)

1 komentarz:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥