sobota, 4 stycznia 2014

Kochany szczeniak cz.2

Hej ;)

Dziś druga cześć. Jak obiecywałam. Więc przedstawiam wam Szarika drugie szczeniaczka. Ma maść brązową.  Jest dużo mniejszy niż Łatek, ponieważ był chory nie chciał jeść ale już troszkę nadrobił. Miał spraliżowane tylnie nóżki ale na szczęście wyzdrowiał. Jest jeszcze bardziej ruchliwy niż jego brat dlatego nie mam jego takiego ładne zdjęcia jak Łatka. Ale nie martwcie się zobaczycie go.
Proszę :) 


Ja uda mi się zrobić lepsze to wam na pewno pokaże :) Na dziś kończę Cześć ;)

5 komentarzy:

  1. Hej ;) ja już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej ;3
    Jaki śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę ciekawego a zarazem inspirującego dla mnie bloga ! Tylko pozazdrościć <3 sliczny szczeniaczek. Z nie cierpliwościa czekam na następne posty !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczeniaczek skradł moje serce!:-* Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudo! Zauroczył mnie kompletnie :)

    Z przyjemnością obserwuję i zapraszam na 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥