poniedziałek, 20 stycznia 2014

Tag zimowy :)

Hej ;)

Nie wiem jak u was ale u mnie zima trwa :( Jest ślisko pada śnieg i  jest zimno już nie bardzo mnie to cieszy. Dziś stojąc na przystanku autobusowym zmarzłam na kość. Ale są też plus np. nauczyciele się spóźniają na lekcje :) Ale także widoki są super uwielbiam patrzeć na krajobraz pokryty śniegiem <3 Z tego powodu dziś postanowiłam zrobić zimowy tag. Mam nadzieję że się spodoba :)

 A więc zaczynamy!

1. Co lubisz w zimie?
Biała kołderka na drzewach xD

2. Czy lubisz usiąść w oknie z kubkiem herbaty i patrzeć jak pada śnieg?
Uwielbiam <3

3. Ulubiony film z zimą w tle?
Ostatnio poznany Kraina lodu :)

4.Nosisz czapkę zimą?
Tak 

5. Ulubione zimowe ubranie?
Ciepły sweterek :)

6. Co robisz gdy masz wolny czas zimą?
Jeśli nie pada śnieg idę na spacer lub na sanki z braciszkiem :)

7.Ulubiona piosenka zimowa?



8.Twój sposób na przetrwanie zimowych wieczorów?
Dobra książka i gorące kakao :)

To mój tag zimowy mam nadzieję że się spodobał.Szykuje taką małą niespodziankę dla was z wiązaną z moją grą na pianie która ukaże się już nie długo :) Pa ;*

4 komentarze:

  1. Też niedawno oglądałam Krainę Lodu. :) W sumie nie oglądam bajek, ale ta była nawet fajna.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , uwielbiam takie tagi ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie zima cały czas :)
    zapraszam, może wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥