piątek, 24 stycznia 2014

Biblioteczka Karoliny

Hej ;)

W dzisiejszej części będę opisywała książkę która jest kontynuacją poprzedniej książki którą recenzje opisywałam tu --->
Moja siostra gwiazdą pop Jeśli nie czytaliście jej polecam zajrzeć ;)
Dobra zaczynajmy ;)

Ta książka jest kontynuacją książki " Moja siostra gwiazdą Pop"
Książkę tą znalazłam na szkolnym kiermaszu książkowy, akurat ja czytałam serie od końca ponieważ na kiermaszu najpierw zobaczyłam 3 cześć (która pewnie za jakiś czas się ukaże w Biblioteczce) spodobała mi się i kupiłam pozostałe dwie. Ze wszystkich części ta najbardziej mi się spodobała. Bardzo w ciąga. Mianowicie Sam główna bohaterka odszukuje zaginionego członka rodziny co interesuje bardzo. Książka jest pisana w formie bloga co zainspirowało mnie do pisania swojego :) Co mogę jeszcze o niej powiedzieć. Jak można domyślić się z tytułu 1 tomu jej siostra to gwiazda Pop. Sam i jej siostra Danni muszą się zmagać z wieloma problemami. Jednym z nich jest rywalka muzyczna Danni. Czy Danni nadal będzie gwiazdą? Czy Sam znajdzie zaginionego członka rodziny? Kto nim jest? Na te pytania by dowiedzieć się odpowiedzi musicie przeczytać tą książkę. Mogę jeszcze tak wam powiedzieć że w tej książce jest pełno zabawy, sławy i porażek zobaczycie spodoba się wam i bardzo wciągnie :)                        
                                                   Polecam i do zobaczenia :*
                                                  Ps. U was też tak mroźno? :D

3 komentarze:

  1. Może się skuszę <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny blog :) chętnie przeczytam ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. interesująca treść posta i śliczne zdjęcia ;P
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥