piątek, 25 kwietnia 2014

Biblioteczka Karoliny :)

Hej :)

Ostatnio Biblioteczka się nie ukazywała dlatego że z braku czasu nie czytałam żadnych książek. Na szczęście przez święta udało mi się przeczytać dobrą książkę. Postanowiłam od razu wstawić ją do Biblioteczki Karoliny :)

Jest to książka pt. " Gdzie jest Jennifer?" jest to kryminał dla osób 14+. Młodszych czytelników odsyłam do starszych części Biblioteczki np. Tej  i tej :) Książka jest podzielona na cztery części : 1- Alice Tully, 2- Jennifer Jonson 3- Alice Tully 4- Kate (nie pamiętam nazwiska, ale to szczegół :P) po przeczytaniu książki wiemy, że jest to jedna osoba dlaczego? To już sami odkryjecie. A jeszcze jedno z mojej strony książka wciąga, czyta się ją szybko. W pewnym momencie książka trzyma w napięciu i to mocno.



Sześć lat temu, w pewien wiosenny, wietrzny dzień trzy dziewczynki wybrały się do pobliskiego lasu. Do domu wróciły tylko dwie z nich. Co się stało z tą trzecią? I co ta historia ma wspólnego z Alice Tully?

Alice mieszka z Rosie. Świetnie się ze sobą rozumieją. Ma też chłopaka, w którym jest zakochana z wzajemnością, a ich związek zaczyna wyglądać naprawdę poważnie. Na razie Alice pracuje w kafejce, ale jesienią czeka ją wielka odmiana – rozpocznie wymarzone studia. Jeden nieprzemyślany krok sprawia jednak, że koszmary przeszłości wracają. 

Ale czy w ogóle można przed nimi uciec?
 Czy da się zacząć wszystko od nowa?
                             

                                           
Na koniec chciałabym zachęcić was do przeczytania tej książki. Ja choć nie czytam kryminałów to ta książka mi się spodobała. Mam nadzieję, że wy też sięgniecie po tą książkę i wam się spodoba :) Do następnego ;) 

4 komentarze:

  1. Nigdy nie czytałam tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale może zajrzę ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krótki opis bardzo mnie zachęcił do przeczytania tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam,ale chętnie przeczytam^^

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥