sobota, 19 kwietnia 2014

Święcenie koszyczków !!!!

Hej :)

Tak nareszcie ! Jak wam opowiadałam u mnie z tym dniem wiąże się pewna tradycja jeśli nie czytaliście tego postu to zapraszam Tu !!! A więc jak mówiłam dziś wszystko to się odbyło !!! I oczywiście nie mogłam nie zrobić zdjęć :) Moja siostra pokazała mi jak fajnie można obrobić zdjęcia i dzisiaj takie efektowne zdjęcia zobaczycie :) A więc zapraszam do oglądania :)
\
Na koniec tego postu z okazji świąt chciałabym złożyć wam najsedeczniejsze życzenia :) 
Wesołych Świat!!! i Do następnego :*

8 komentarzy:

  1. Śliczne koszyki ! *.*

    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WESOŁYCH :)


    ps. a u mnie? A! na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za pozno troche teraz.. ale mokregoo dyngusa!:P

    sali-pno.blogspot.com
    Mogłabym prosić o kliknięcie w SHEINSIDE? Ważne :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Obserwujemy? (zacznij ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, piękny blog, fajnie prowadzony.
    Pozdrawiam i dobrze, że jak to ujęłaś zmierzasz się z chorobą i dążysz do szczęścia.
    Zapraszam do siebie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile koszyczków! :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥