piątek, 18 kwietnia 2014

Nareszcie Koniec :)

Hej :)

Nareszcie skończyłam sprzątać. Czuje się fatalnie wszystko mnie boli ale jestem zadowolona bo efekty widać :) Największą satysfakcją było to że uszczęśliwiłam moja mamę bo sama posprzątałam i zrobiłam jej wielką niespodziankę :) Jak wreszcie skończyłam postanowiłam porobić trochę zdjęć.W końcu pogoda jest przepiękna ostatnio :) Zostawiam was ze zdjęciami mojej Kitki <3
Obraziłam się :P
To już wszystkie jej zdjęcia będę już kończyć bo wiecie że jutro dla mnie ważny dzień i muszę dobrze się wyspać jeśli nie wiecie o co chodzi zapraszam do przeczytania poprzednich postów Pa :* Do następnego :)

9 komentarzy:

  1. Śliczny kotek miałam kiedyś podobnego <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się dziś upiekło i tylko odkurzyłem całe mieszkanie :D
    Kociak istotnie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaczek :3
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj,i skomentuj a ja na 100% się odwdzięcze .
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziaczek *.*
    wesołych świąt <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kociak :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkii ten kotek! *o* Ładne tło. ;))
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak ! <3

    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥