poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Za co lubię święta wielkanocne ;)

Hej ;)

Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam święta wielkanocne :) U nas w domu bardziej się je obchodzi dlaczego już wyjaśniam u nas na wsi jest zwyczaj że wszystkie koszyczki ze wsi zanosi się do jednego domu i oczywiście tym domem jest mój dom Tak :) Jak mała dziewczynka bardzo wyczekiwałam tego momentu kiedy schodzili się ludzie i przynosili koszyczki zawsze oglądałam je i patrzyłam co tam w środku jest jak nikt nie patrzył :D Teraz mój młodszy brat przejął te obowiązki :D Ja głównie teraz uwielbiam je fotografować. i oczywiście już w tą sobotę będzie ten dzień i oczywiście pochwale się wam moimi relacjami i zdjęciami które zrobię :)
Lubię święta jeszcze za rezurekcje tak kocham chodzić na rezurekcje i przy okazji chodzić do bielanek i nosić poduszkę :) Ale także Wielkanoc kojarzy mi się ze śniadaniem wielkanocnym dzieleniem się jajkiem a przede wszystkim atmosferą rodziną!
Zdjęcie z Google grafika :)
Tak to wszystko lubię w świętach wielkanocnych. A wy co lubicie w tych świętach? Do następnego ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy zwyczaj. Za to właśnie lubię wieś - ludzie się znają, są wierni tradycji... Choć nie mieszkam w gigantycznym mieście (Toruń jest raczej średni) to nie do pomyślenia byłby taki zwyczaj, dlatego też na Wielkanoc właśnie zwykle jeżdżę na wieś, by poczuć nieco tego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię świąt. Trzeba się tyle orobić (sprzątanie, gotowanie) tylko na pare dni.
    Też mieszkam na wsi, ale u nas nie ma takich tradycji ;)

    http://di4mondss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja je kocham <3
    www.blog017.blogspot.com <3
    nowy poost :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥