poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wycieczka rowerowa :)

Hej :)

Kochani przede wszystkim chciałabym przeprosić że nic wczoraj się nie ukazało ale to dlatego że u mnie nie było światła z powodu deszczu i wiatru ;( Jak wam mijają święta ? Ja już dzisiaj czuje się jakby to była zwyczajna niedziela ;) Dzisiejszy dzień spędziłam aktywnie najpierw śniadanko później kościół a potem rower i bieganie. Po obiedzie dodatkowo wybrałam się razem z babcią na wycieczkę rowerową skoro dziś jest tak ładnie to czemu nie? Przy okazji porobiłam zdjęcia bo przyroda wokół nas jest piękna więc trzeba ją uwiecznić :) Jak to ja oczywiście nie odbyło się bez wypadku ale mam tylko stłuczone kolano i nic mi nie jest :) Ale bez przedłużania proszę o to zdjęcia są przerobione w photoscape.
Mam nadzieję że zdjęcia wam się podobają. Od jutra jeśli nic mi nie przeszkodzi ruszam z powrotem z wpisami typowymi na mojego bloga. Nagrałam wam już filmik muszę go jeszcze jakoś obrobić itd. i będę mogła wstawiać tak udało mi się jeszcze w kwietniu więc post z filmikiem już nie długo ;) Do następnego ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia. Mam nadzieję, że to nic poważnego z tym kolanem :)

    Pozdrawiam 3maj się cieplutko,

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie już wszystko w porządku posmarowałam żelem na stłuczenia i już nie boli :)

      Usuń
  2. Super zdjęcia :)
    lithindur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym na taką pojechać :c
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze muszę poczekać na taką wyprawę :-)
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;) Kocham jeździć na rowerze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra zdjęcia. To są plusy mieszkania na wsi. ;) Pozdrowionka

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥