sobota, 5 kwietnia 2014

Moje pasje :)

Hej :)

Przepraszam was że tak długo nie było nowej notki ale nie miał inspiracji i pomysłów na jakiś ciekawy temat. A nie chce pisać postów by były. W skrócie o tym co się działo gdy mnie nie było. Szkoła i lenistwo to główne powody mojej nie obecności :D Tak wiem to brzmi dziwnie ale to prawda :)  Na szczęście w tym tygodniu mam przez 3 dni rekolekcje więc trochę odpocznę od szkoły :) I mam już plany na czwartek ma do mnie przyjechać koleżanka :) Mam nadzieje że nic się nie stanie i moje plany nie pójdą na marne. Spróbuje pokonać lenia by coś więcej dla was napisać :) Ale przejdźmy do tematu posta :) Cały mój blog jest o moich pasjach ale postanowiłam zrobić taki post i zebrać to wszystko w jednym miejscu :)

Fotografia :)
Fotografia stała się moją pasją wraz z założeniem bloga przedtem też ciągnęło mnie do robienia zdjęć. Moje zdjęcia są głównie wycieczek ;) Ale teraz kiedy patrze przez szybę autobusu wymyślam jak by wyglądało takie zdjęcia i takie :) Szkoda że nie mam aparatu ale to jeszcze nie katastrofa zawsze można też robić telefonem wiem że nie są one super jakości ale trzeba cieszyć się z tego co się ma :)
To jest zdjęcie mojego wykonania :)
Muzyka :)
Muzyka towarzyszyła mi od dziecka. Pamiętam że jako pięcioletnia dziewczynka.Włączałam radio i tańczyłam :D  Zawsze lubiłam śpiewać. Wiem że fałszuje ale i tak kocham to robić. I tak jakoś mój tata zaproponował bym zaczęła się uczyć grać na pianinie :) Takim sposobem w lipcu wybrałam się na takie przesłuchanie czy mam poczucie rytmu? Okazało się że tak i od tego czasu uczę się grać i mam nawet wypożyczane pianino na którym ćwiczę codziennie :)
Książki :)
Tak to kolejna moja pasja. Tak jestem wielki molem książkowym. Kocham czytać książki wtedy czuje że jestem w innym świecie. Moje problemy odchodzą razem z następną stroną. Pomagam także w szkolnej bibliotece jestem łącznikiem. Czasem kiedy nie ma moich koleżanek i nie mam z kim pogadać chowam się w bibliotece :) 
Zwierzęta :)
Tak właściwie to nie jest pasja. Po prostu uwielbiam moje zwierzaki. Lubie je głaskać i fotografować. Po prostu gdy jest mi źle idę do moich prawdziwych przyjaciół czyli do moich zwierzątek :) Tak na prawdę panicznie boję się psów (takich groźnych na czyimś podwórku) mam złe doświadczenia z tego tematu. Ale moje udomowione pieski mocno kocham <3
Oto moje zwierzaki ;)
                To wszystkie moje pasje mam nadzieje że wpis wam się spodoba :) Do następnego :*

41 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam czytać książki i robić zdjęcia ale na tą chwilę jak na złość popsuł mi się aparat : (

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy wieele wspólnego :)
    Ładne zdjęcie zrobiłaś :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że masz tak wiele pasji , ja w sumie swojej dalej poszukuję :) Zapraszam :
    simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją pasją także jest fotografia :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah moje pasje to też : Fotografia, Muzyka i Zwierzęta <33
    Książki są okej, ale to już bardziej forma hobby xD
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam robić zdjęcia :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia telefonem tez mogą być dobre :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię fotografię oraz książki. Mogłabym czytać i czytać. No i oczywiście czym byłby świat bez muzyki? Nie wyobrażam sobie, że nie mogłaby słuchać muzyki.
    ○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
    Serdecznie zapraszam do mnie. Skomentuj, zaobserwuj, a ja na pewno się odwdzięczę.
    feel--free.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Post! Pozytywnie na mnie wpłynął ;--) Trzymaj tak dalej!
    Serdecznie zapraszam do mnie. Skomentujesz ? Ja na pewno się odwdzięczę.
    Obserwuje i liczę na rewanż ;D
    http://zosia-zosiulkaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Zosia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię czytać książki, ale tylko te, które mnie zainteresują, i te, które nie są lekturami :P

    Zapraszam http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku. Jesteś naprawdę pozytywną osobą. ;) Bynajmniej tak się wydaje czytając twojego bloga. ;) Ja od zawsze chciałam grać na pisaninie jednak nie miałam warunków . ;c

    Zapraszam do siebie. : http://little-world-alex.blogspot.com/ Podoba ci się? Zaobserwuj! Sprawisz mi ogromną radość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muzyka to mój drugi swiat i zawsze coś na lekcjach podśpiewuję lub coś tam stukam :)
    http://wikaablog.blogspot.com/
    Klikniesz w banner sheinside na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam muzykę oraz blogowanie! To moje życie! <3

    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham rysować, czytać, robić zdjęcia <33

    obserw za obserw? jeśli tak to zacznij
    http://snowwhitexoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog, bardzo mi się podoba :) Post fajnie napisany oby więcej takich! myślę, że będę zaglądać tu częściej :)

    Byłoby mi bardzo miło gdybyś zaglądnęła do mnie i zostawiła jakiś ślad po sobie :)
    x-karla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. moją pasją jest również fotografia. nie mam dobrego sprzętu, ale się nie poddaję :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham te zdjęcia! I świetny design bloga! Już go lubię, bardzo tu inspiracyjnie*.* Obserwuję i zapraszam do mnie, ale to w wolnym czasie, jeśli taki znajdziesz. Trzymaj się cieplutko<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Również uwielbiam fotografię :)


    Zapraszam na mojego bloga :) http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Może Ci się spodoba i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moją pasję też jest fotografia i książki :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę gry na pianinie, też chciałabym się nauczyć :D
    ☁ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Moją pasją również jest fotografia :3
    Obserwuję. Zapraszam do mnie:
    http://thenatusworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też gram na pianinie,uwielbiam robić zdjęcia i kocham zwierzęta !
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też uwielbiam robić zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. również kocham fotografię!

    zapraszam do mnie, mam nadzieję że ci się spodoba:
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam czytać książki i robić zdjęcia *o*.I także kocham zwierzęta!
    Jedyne co to muza nie jest moją pasją bo odznaczam się w tym antytalentem xD
    ✿Będzie mi baardzo miło ,kiedy wpadniesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwierzęta ♥



    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również kocham śpiewać, jest to moja największa pasja, bez której nie wyobrażam sobie życia <3
    oprócz tego lubię fotografię, gotowanie, DIY i blogowanie oraz zwirzęta :)
    śliczny design :3
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne tło ♥♥♥ Widzę, że mamy bardzo podobne pasje..
    +Obserwuję i liczę na rewanż (jeśli oczywiście mój tę Ci się spodoba ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) i ten post jest świetny ;3 .. widzę, że mamy podobne zainteresowania ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Również interesuję się tymi pasjami co wymieniłaś, tymi, że np. nie gram na pianinie, wolę śpiewać chociaż wiem i tak, że fałszuję, ale lub lubię to robić ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotografia jest również moją pasją : )
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fotografia i książki to również moje pasje :) Ciekawe masz zainteresowania, również kocham zwierzęta jednak swoją pasją bym tego nie nazwała, co do muzyki to też nigdy ni była to moja mocna strona ;D A więc życzę ci abyś rozwijała dalej swoje pasje (zdjęcie śliczne) :) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mamy takie same pasje! Uwielbiam robić zdjęcia, śpiewać, czytać jak i pisać książki oraz uwieeelbiam zwierzęta :) Mamy wiele wspólnego :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja lubię robić zdjęcia :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Moją pasją też są zwierzęta i jeszcze kocham blogowanie:)
    Pozdrawiam :]

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobne pasje! :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładne to zdjęcie twojego wykonania :)
    shadesoffashionxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak wygląda takie przesłuchanie na sprawdzanie czy ma się słuch? Ja już jestem dorosła, a chciałabym grac. Ale boje się :P

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥