poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tag : O muzyce :)

Hej ;)

Sprawiliście mi mega wielką przyjemność :) Pod ostatnim postem było ponad 40 komentarzy!!!! To chyba rekord na moim blogu :) Jestem taka szczęśliwa bardzo wam dziękuje :) Ale przejdźmy do tematu postu dziś będzie trochę o muzyce dawno o niej nie pisałam i postanowiłam to zmienić. Tag trochę jest pomieszany. Ponieważ wybrałam kilka pytań z różnych tagów muzycznych ;) Mam nadzieję że się wam spodoba. Zaczynamy!!                                                                                         
1.Jaki styl najbardziej lubisz?
Nie mam jakiegoś ulubionego ale najczęściej słucham Popu ;)
2.Ulubiona piosenkarka?
Nie mam jednej mogę wymienić kilka: 
Martina Stoessel, Lodovica Comello, Sylwia Grzeszczak , Demi Lovato,Selena Gomez, Bridgit Mendler.
3. Ulubiony piosenkarz?
Nie mam 
4.Ulubiony zespół?
Nie mam czasem słucham Enej 
5. Jakiej muzyki nie znosisz?
Rapu, Disco polo, Rock
6. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Uwielbiam śpiewać ale czy umiem prawdę mówiąc nie wiem bo zawsze byłam tak nieśmiała że nie mogłam przed kimś zaśpiewać :(
7. Jakiej stacji muzycznej w radio słuchasz najczęściej?
Eska choć w autobusie do szkoły muszę znosić radio plus :/
8. Ulubione piosenki?
To wszystkie moje pytania :) Mam jeszcze dla was ogłoszenie odnośnie postów muzycznych. Szykujcie się na nowy filmik nie wiem czy zdążę jeszcze w kwietniu ale niebawem się pojawi czekajcie :* Do następnego :)

11 komentarzy:

  1. Mamy wspólne ulubione piosenkarki :D

    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay , też nie lubię rapu i disco polo :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do nowej notki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię disco polo :/ i również jestem strasznie nieśmiała, żeby przed kimś zaśpiewać haha :D

    http://life-by-lilyy.blogspot.com/2014/04/its-time-to-wake-up.html
    może wspólna obserwacja? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez sie wstydze spiewac publicznie, najlepiej wychodzi mi spiewanie pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Martinę Stoessel, a jeszcze bardziej Jorge Blanco (Leon) ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag, ale widzę ,że mamy zupełnie inny gust muzyczny :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy inny gust muzyczny.

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje takiej ilosci komentarzy oby tak dalej :*
    Zapraszam
    Klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, ze mamy takie same ulubione piosenkarki ♥♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zupełnie inną muzykę :D. Bardzo fajny tag. Masz ładny wygląd bloga
    http://it-will-be-lovely-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Zapraszam! http://claudiainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥