niedziela, 13 kwietnia 2014

Niedziela palmowa !!

Hej :)

Tak to już dzisiaj już został tylko tydzień do świąt !!! Lubię w kościele podziwiać palmy czy są ręcznie robione i kupowane i ogólnie lubię to święto szczególnie że już co raz bliżej Wielkanoc :) Tak jak już w poprzednim poście powiedziałam ruszyłam z postami Wielkanocnymi. Ale taki prawdziwy post o tym startuje jutro !!! Teraz jeszcze pokaże wam zdjęcie mojej palmy niestety w tym roku mam palmę kupioną po prostu ostatnio nie miałam czasu i byłam leniuszkiem i nie chciało mi się robić :P
Jest trochę nie wyraźne wybaczcie. Króliczek jest dołączony jako ozdoba :)
To by było na tyle ja zmykam bo mam dużo nauki. Buziaki. Do następnego :)

11 komentarzy:


  1. Ja nie jestem wierząca i nie chodzę do kościoła , ale Twoja palma jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj niedziela palmowa? Oj Katechetka by krzyczała xD
    http://skorka-pomaranczy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne palma, ja dzisiaj byłam wolontariuszką i zbierałam na hospicjum
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza moje niedziele palmowa bez palmy . . haha :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Jedyne co mogę ci poradzić, to wyostrzenie w tym przypadku palmy i rozmycie tła. Będzie ona bardziej widoczna a ściana nie będzie rozpraszała wzroku :) http://wszystkoinic-bywampir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę na razie się uczę a po za tym nie mam aparatu niestety ale mój telefon zdaje egzamin na razie :)

      Usuń
  6. Akurat nie ja muszę chodzić z palmą do kościoła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna palma :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna palma :)
    U mnie nowa notka - zapraszam do przeczytania a jeśli będziesz chciała - skomentuj ! ♥
    Pozdrawiam ♥.♥
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna palma, ja byłem w kościele, ale palmy nie miałem :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥