czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanocne ozdoby :)

Hej :)

Na początku chcę was przeprosić za to że wczoraj nie ukazało się nic nowego ale niestety zabrakło mi czasu i byłam zbyt zmęczona by coś napisać. Krótkie info dlaczego. Wczoraj od razu po lekcjach miałam wizytę u lekarza i troszkę się zeszło a później razem z mamą wstąpiliśmy do Biedronki na małe świąteczne zakupy ;)
Wróciłyśmy dość późno. Od wczoraj mamy wolne ja ten czas wykorzystuje w 100%. Zrobiłam mnóstwo zdjęć, upiekłam razem z babcią ciasta na Wielkanoc i oczywiście zaczęłam porządki mam coraz mniej czasu a jeszcze dużo do robienia. Ale już nie zanudzam i przechodzę do tematu postu. Dziś chcę wam pokazać moje ozdoby wielkanocne które dodają świątecznego uroku. Zapraszam do oglądania :)
Na tym zdjęciu widzicie moje ozdoby: króliczek, baranek oraz kurczątka :) 
Obok nich stoją świeczki zapachowe :)
To jest taki mój stroik :) Jest tu żonkil z moje ogródka,króliczek i moja palma która już wcześniej wam pokazywałam :)
A to moje kwiatuszki które są bardziej wiosenną ozdobą :)

Jak widzicie ozdób ma malutko ale zawsze to coś :) Jak już wcześniej pisałam jutro będzie pracowity dzień więc wpis może pojawić się późno. Mam nadzieje że wpis wam się spodoba i Do następnego :)

8 komentarzy:

  1. Świetne ozdoby:)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ozdoby :) widać, że nie tylko na Boże Narodzenie możemy pięknie udekorować swój dom :)
    zapraszam do siebie na nowy post będę wdzieczna za poklikanie w linki :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszki strasznie kochane :3
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Nowa notka u mnie , zapraszam do skomentowania ! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. te kwiatki śliczne <3
    WWW.BLOG017.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszki sa naprawde sliczne!

    Zapraszam na mojego bloga! Bedzie mi niezmiernie milo, jezeli skomentujesz najnowszego posta. :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jedynie dom wysprzątałam, a ozdobą będzie króliczek ceramiczny i masa białych tulipanów :)
    _________________________
    Jeżeli będziesz miała czas i ochotę to zapraszam do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na blogu właśnie podobny post, ja własnie uwielbiam takie ozdoby i twierdze że bez nich święta się nie obejdą
    Zapraszam do mnie gdzie jest post o świętach
    http://world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥