sobota, 12 kwietnia 2014

Wielkanocne Diy cz. 1 :)

Hej ;)

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami i postanowiłam zrobić kilka części DIY wielkanocnego :) Dzisiaj w pierwszej notce DIY przychodzę do was z kartką wielkanocną robioną ręcznie :) Ta kartka ma być wasza i dlatego ja tylko przedstawię wam moją kartkę a wy możecie się wzorować na mojej ale wasza musi być robiona sercem czyli jak tylko chcecie i jeśli będziecie mieli oryginalny pomysł koniecznie musicie go wykorzystać. Do jej zrobienia możecie użyć wszystkiego co tylko się da. Np. mulina, włóczka, wstążka, plastelina, cekiny, farby, pastele, bibuła, brokat, papier kolorowy, wycinki z gazet i co tylko możecie wykorzystać :)  Ja do wykonania mojej kartki użyłam : papieru kolorowego, wycinek z gazet, muliny(bardzo mało) klej, nożyczki, ołówek oraz wstążki. I oto zdjęcie mojej kartki :)
Przepraszam to zdjęcie nie jest wyraźne ale to najlepsze jakie udało mi się zrobić ;(
Wy oczywiście możecie wymyślić własny oryginalny pomysł :) Taką kartkę możecie przesłać komuś bliskiemu lub postawić sobie w pokoju jako ozdoba wielkanocna :) Jeśli chcecie wysłać taką kartkę to ostatni dzwonek by w poniedziałek ją nadać bo inaczej nie dotrze na czas! I jeszcze nie zapomnijcie dopisać życzeń. To na dziś tyle mam nadzieję że się spodobała moja kartka i zachęciłam was do zrobienia swojej ;) Do następnego :)             Ps. Kilka najbliższe posty będą poświęcone świętą wielkanocnym Cieszycie się??

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka *.* Ciekawy blog ;)

    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam posty diy :)
    Śliczna kartka <3
    Dziękuje za wzięcie udziału w ankiecie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kartka:) Lubię kombinować w kierunku plastycznym
    Obserwuję, może wpadniesz?:)

    spongebobmadchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie własnoręcznie robione kartki. W liceum miałam koleżankę, która robiła je naprawdę profesjonalnie, rewelacyjnie i pięknie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie własnoręcznie robione kartki :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam handmade. Karteczka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka ! :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥