piątek, 27 marca 2015

Biblioteczka Karoliny


Tą książkę dostałam na gwiazdkę, ale zawsze miałam jakieś ale by po nią sięgnąć więc przeleżała tak na mojej półce do marca, aż postanowiłam ją przeczytać. Jakoś negatywnie byłam nastawiona, a pewnie kolejny nudny romans. Zdziwiłam się, kiedy okazało się inaczej. Mowa tu o książce dość sławnego pisarza Richarda Paula Evansa – Kolory tamtego lata.




Książka opowiada o Elianie amerykance, która zakochała się we Włochu i zamieszkała w jego wili Rendoli we Florencji. Wszyscy jej zazdroszczą, ale tak na prawdę jest strasznie samotna i jest więźniem w swoim domu. Eliana musi opiekować się swoim małym synkiem, który jest chory na astmę. Mąż ją zdradza i ciągle nie ma go w domu, a ona nie może odejść, ponieważ Maurizzio zabrał by jej syna. Ale pewnego dnia los uśmiecha się do niej i stawia przednią pięknego Rossa. Jak potoczy się ich historia?


Książka jak powiedziałam jest piękna ponad to każdy rozdział zdobi piękne włoskie przysłowie a po za tym książka wiele uczy i nie jest to tylko prosty i monotonny romans. 


W tej pozycji jest też poruszony temat sztuki, Włoch i włoskiej kuchni. Więc można zgłodnieć czytając o tych włoskich specjałach :) Na prawdę polecam książka bardzo wciąga i szybko się ją czyta a na dodatek ma wiele pięknych cytatów ;)  

„Wszystko się kiedyś skończy. Nie będzie dla nas żadnego usprawiedliwienia, jeśli zmarnujemy choćby jeden dzień albo nie będziemy dążyć do tego, czego naprawdę pragniemy w życiu. 
Tylko to oddziela nas od tych kości - czas i ta przemijająca rzecz, życie.

„To, że czegoś nie planowałaś, nie znaczy, że to była pomyłka.
 Są rzeczy, które nas spotykają dlatego, że powinny.

„Bóg nie zsyła na nas niczego, z czym nie potrafilibyśmy sobie poradzić.

Książka mi się spodobała i oceniam ją 8/10. Buziaki i Do następnego ;)

10 komentarzy:

  1. Skoro polecasz, to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce.Jak znajdę wolną chwilę i książka będzie dostępna w bibliotece to przeczytam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za romansami... Na razie raczej nie przeczytam, ale może potem znajdę czas dla tej pozycji :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię romansów i czytała tylko jedną książkę tego autora. Wspominam dobrze, ale nie jakoś bardzo, więc te tytuł sobie odpuszczam :)

    Pozdrawiam! :)

    mianigralibro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ci też inne książki tego autora. Rewelacyjnie pisze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaję się to być interesująca książka, więc na pewno po nią sięgnę :)
    Bardzo dobra recenzja, przyjemnie się ją czytało!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka jest fantastyczna!! Evens to mój ulubiony pisarz, uwielbiam go!
    polecam Ci dzienniki pisane w podróży - po prostu cudo!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic nie czytałam od tego autora. Słyszałam o nim same pochlebne opinie, więc muszę spróbować :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam tej książki.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam i bardzo bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥