środa, 18 marca 2015

Lubimyczytać.pl Tag :)


Z okazji tego, że na moim profilu na Lubimyczytać.pl nie długo odznaczę jako przeczytaną setną książkę to postanowiłam zrobić Lubimyczytać.pl Tag ;) Ten tag krąży już jakiś czas na blogach czy vlogach a przetłumaczyła go na polski Darka z kanału Więcej książek. Zapraszam do czytania ;)


1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako "Przeczytana"?
Trzej muszkieterowie (recenzja pojawi się w piątek).

2. Co obecnie czytasz?
Kolory tamtego lata - Richard Paul Evans

3. Co ostatnio oznaczyłaś jako "Chce przeczytać"?
Chór zapomnianych głosów - Remigiusza Mroza 

4. Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak ;)

5. Czy masz listę życzeń na lubimyczytać.pl?
Oczywiście i znajduje się na niej wiele książek ;) 

6. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Ostatnio mam ochotę kupić: Wróć jeśli kochasz i Love Rossie

7. Czy masz jakieś ulubione cytaty na lubimyczytać.pl?
Oczywiście. Kilka przykładów:

"Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać"

"Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami i z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi"

"Jeżeli będę zajmował się tym, co myślą głupcy, nie będę miał czasu na to, o czym myślą ludzie inteligentni."

"Szkoda, że nie możemy zatrzymać tej chwili, tu i teraz, żeby żyć w niej na zawsze"

8. Jacy są twoi ulubieni autorzy na lubimyczytać.pl?
Katarzyna Michalak, Ewa Nowak, Suzanne Collins, Katarzyna Majgier i inni.

9.Czy jesteś w jakieś grupie na lubimyczytać.pl?
Tak należę do grupy Blogowi Recenzeci ;)

Taguję : Lexiss i Brakpomysłu. Nominowałabym więcej osób, ale nie wiem czy mają konta na tym portalu. A teraz małe pytanko ostatnio coraz więcej myślę o tym by założyć fanpage bloga, ale nie wiem czy to dobry pomysł i czy ktoś zechciałby tam zaglądać. Wstawiałabym tam powiadomienia o nowej notce czy np. co aktualnie czytam i takie tam różności. Napiszcie w komentarzach czy was by to interesowało ;) No i mam nadzieję, że taki Tag wam się spodobał ;) Buziaki i Do następnego ;)

6 komentarzy:

  1. Nie mam konta na tej stronie, ale planuję założyć :D świetny tag :)
    jestemfolta.blogspot.com - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :) Założyłam kiedyś tam konto ale jakoś o nim zapomniałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci serdecznie za kolejną nominację :3 Dlaczego miałabym się na ciebie obrazić ? Bardzo lubię brać udział w różnych blogowych zabawach :3 Zawszę robisz ciekawe tagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuj za nominacje. Już odpowiedziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Love, Rosie" jest naprawdę fajna. Kup i nie żałuj! :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥