poniedziałek, 30 marca 2015

Stosik książkowy


Dziś chciałabym pokazać kilka moich zdobyczy książkowych, które udało mi się zakupić albo wypożyczyć w bibliotece. Jeśli ktoś śledzi mnie na fanpage W moim świecie to już wie, że dwie cudowne książeczki dotarły do mnie w czwartek ;)

Od góry:
  1. Amy Efaw - Tamtej nocy porzuciłam własne dziecko - Przypadkowa książka z biblioteki ciekawa jestem czy mi się spodoba ;)
  2. Gayle Forman - Wróć jeśli pamiętasz - Tak ta cudowna książka właśnie w czwartek do mnie dotarła i zasiliła szeregi mojej biblioteczki. Już nie mogę się jej doczekać!!
  3. Ewa Nowak - Bransoletka - Czaiłam się na nią już od dłuższego czasu a jak zobaczyłam ją w bibliotece od razu złapałam w swoje łapki ;)
  4. Federico Moccia - Trzy metry nad niebem - Tak samo było i z tą książką. Chciałam ja przeczytać już jakiś czas temu i przy okazji wzięłam też drugą część Tylko Ciebie chcę.
  5. Cecelia Anhern - Love Rossie - Taka jestem szczęśliwa, że wreszcie mam tą książkę kupiłam ją wraz z Wróć jeśli pamiętasz i także nie mogę się doczekać.

To już wszystko. Koniecznie napiszcie mi, które z tych książek czytaliście i jak się wam podobały. 
Buziaki i Do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. Wow! Gratuluję stosiku!
    U mnie również czeka Wróć, jeśli pamiętasz, a Love, Rosie już dawno mam przeczytane.
    Jestem ciekawa tej pierwszej książki, tytuł ma dość ciekawy, dlatego czekam na twoją recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję a jeśli chodzi o tą książkę miło mi że Cię zainteresowała więc czekaj cierpliwie nie długo ją przeczytam i recenzja się ukaże na pewno ;)

      Usuń
  2. Jak kupowałam Love, Rosie, również kupiłam Wróć, jeśli pamiętasz. Hahaha co za przypadek <3
    Życzę Ci przemiłego i wspaniałego czytania oraz aby każda pozycja okazała się godna Twojego czasu! Rosie i WJP są cudowne, reszty książek niestety nie czytałam.

    Pozdrawiam! ;)
    mianigralibro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję że wszystkie te Buki okażą się trafione ;)

      Usuń
  3. Dodasz kiedyś zdjęcie jak wygląda Twoja biblioteka? Musi być ogromna! ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jesteś w błędzie dużo książek wypożyczam z bibliotek a moja skromna biblioteczka liczy na razie 19 książek ale wciąż próbuje ją powiększać ;)

      Usuń
  4. Od dawna czaję się na Love Rosie, a " Wróć jeśli pamiętasz" to zdecydowanie hit!
    Naprawdę uwielbiam czytać i cieszę się z zbliżających się świąt, gdyż jest to okazja do nadrobienia kilku wspaniałych książek! :)
    Pozdrawiam, Karolina :)
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze żadnej książki z Twojego stosika . Jestem za to bardzo ciekawa ,, Love, Rosie'' ,dlatego też czekam na twoją recenzję! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam " Kwiaty na poddaszu " :)) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam! www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Love Rosie" według mnie wspaniałe, tak samo "Wróć, jeśli pamiętasz" :) Koniecznie muszę wkrótce przeczytać "Bransoletkę" ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik jest przepiękny :) Kilka tych książek najchętniej bym od Ciebie przejęła :D Mam nadzieję, że miło będzie Ci się czytało, a recenzje pojawią się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Też chyba muszę się wybrać na jakieś 'książkowe' zakupy :)
    BRANSOLETKA - Świetny wybór! Pochłonęłam ją w niecałe dwa dni. Książka jest bardzo ciekawa i wciągająca, nic więcej nie mówię... przeczytaj ją sama i podziel się opinią koniecznie! Ewa Nowak to znakomita pisarka :)
    ŚWIETNY WPIS! Będę wiedziała, co czytać.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥