poniedziałek, 2 marca 2015

Mix zdjęć


Już jakiś czas nie było żadnego fotograficznego postu, więc właśnie z takim dziś przychodzę. Pokaże wam zdjęcia, które w ten weekend udało mi się zrobić. Ostatnio polubiłam chodzenie na spacery z moją sunią Martą. A przy okazji zabieram ze sobą aparat, więc może dziś zobaczyć efekty tych wypadów. Mam nadzieję, że wam się spodobają :) Zapraszam do oglądania ;)


No i jak zdjęcia się wam podobają? Oczywiście moje standardowe pytanie: Które najbardziej wam się podoba? 
A i zapomniałam was się zapytać czy zauważyliście, że zmieniłam nagłówek? 
Znudził mi się tamten i postanowiłam zmienić. Jak wam się podoba ten lepszy czy tamten?
 I to już wszystko ode mnie Buziaki i Do następnego :) 

9 komentarzy:

  1. Nagłówek na prawdę bardzo ładny ^^ Też mnie coś ostatnio naszło na zmienianie wyglądu ale w końcu i tak nic z tego nie wyszło, chyba na razie nie mam za bardzo na niego pomysłu xD Zdjęcia bardzo ładne ^^ Mi osobiście najbardziej podoba się to ostatnie kociaka :D Ale wszystkie są bardzo ładne ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest prześliczny! ^^ Mi najbardziej podobają się zdjęcia z gałązkami. :D Masz ślicznego kota i psa! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek bardzo ładny tak samo jak zdjęcia. :) Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie *.*

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzedni jak i obecny nagłówek jest prześliczny :3Najbardziej podoba mi się zdjęcie kota siedzącego na ławce :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ten chyba bardziej do Ciebie pasuje!
    Ostatnie zdjęcie kocurka jest wspaniałe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek jest super! Taki ciepły i klimatyczny :D
    Zdjęcia też super, zwłaszcza te ze zwierzakami.
    thewildestofspirits.blogspot.com
    PS. Oglądasz może "BookReviews by Anita" na YT? Chwilę temu zobaczyłam komentarz pod filmikiem z recenzją "House of Cards" i tak się zastanawiam, czy to ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ubóstwiam Anitkę i trochę do siebie piszemy i oglądam każdy jej filmik i prawie każdy komentuję ;)

      Usuń
  7. Jaki cudny kotek mrr <33
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i prześliczny kot :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥