poniedziałek, 9 marca 2015

Książkowe inspiracje #1


Ktoś z was ostatnio napisał mi, że chciałbym zobaczyć u mnie jakiś post z inspiracjami. Muszę powiedzieć, że lubiłam robić takie notki więc z przyjemnością do tego wrócę :) Dziś planuję pokazać wam inspiracje książkowe ;) Ostatnio lubię przeglądać we heart it więc mam kilka ciekawych zdjeć zapraszam do obejrzenia ;)


Mam nadzieję, że ta notka wam się spodobała napiszcie w komentarzach jakie notki chcielibyście u mnie zobaczyć. Chętnie poczytam ja mam kilka pomysłów, ale chciałabym też wiedzieć co wy moi czytelnicy o czym chcecie tu przeczytać ;) A i oczywiście napiszcie, które zdjęcia wam się najbardziej podobają ;) Buziaki i Do następnego ;)

8 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje książkowe inspiracje :-)!! :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne inspiracje :) Aż zachciało mi się po ich obejrzeniu zrobić sobie herbatę z cytryną i na chwilę ostawić lekcje żeby skończyć czytać książkę :) A taka domowa biblioteczka jak na 5 zdjęciu od dołu była by wspaniała! :) Wymarzone miejsce do przechowywania książek :D Hmm może byś zrobiła posta o ulubionych bohaterach z książek? Czy coś w tym stylu :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł ;) Jak najszybciej postaram się napisać taki post :)

      Usuń
  3. Kilka z obrazków zapisałam sobie na dysku, bo rzeczywiście są inspirujące ;)
    hmm ja lubię posty o codzienności, ale wiem, że Twój blog raczej nie jest o tym. Hmm przeczytałabym Twoją recenzję "Gwiazd Naszych Wina". Wiem, że dostałaś książkę, ale nie pamiętam czy publikowałaś post z recenzją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dostałam książkę ale jakoś na początku nie spodobała mi się i miałam mieszane czucie ale po obejrzeniu filmu zupełnie inaczej na nią spojrzałam i miałam sobie ją jeszcze raz przeczytać i wtedy napisać recenzję, ale ostatnio nie miałam czasu ;)

      Usuń
  4. Ciekawe inspiracje, bardzo lubię takie posty:)

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie! ❤
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać książki, a inspiracje, które dodałaś są cudowne!

    ✄ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zdjęcia, najbardziej podoba mi się to przedprzedostatnie xd
    haha, zapraszam do siebie na nowy post
    http://pryzmatobiektywu.blogspot.com/2015/03/friends-forever.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥