środa, 11 marca 2015

Muzyczne Inspiracje #2


Poprzedni post wam się bardzo spodobał więc postanowiłam dziś napisać post z muzycznymi inspiracjami. Mam nadzieję, że tak jak książkowe inspiracje wam się spodobały to i muzyczne też przypadną wam do gustu ;) Zapraszam do oglądania :)
Takie nawiązanie do mojego konkursu :D
Mia i Adam <3

Chciałabym bardzo wam podziękować za napisanie mi co chcielibyście tu zobaczyć :)
 Wszystkie wasze pomysły wykorzystam i jak najszybciej je zrealizuję :) Buziaki i Do następnego :)

8 komentarzy:

  1. Czyżby zdjęcia z weheartit? :D
    Są cudowne! *-*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominacja u mnie dla Ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mia i Adam, kocham normalnie <3
    Zdjęcia równie genialne jak w książkowych inspiracjach.
    Swoją drogą dzięki za zmotywowanie mnie do powrotu na bloga ;)
    Tym razem już z nowym adresem i wyglądem:
    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne inspiracje <3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trzecie zdjątko (a właściwie rysunek) takie klimatyczne... aż ma się ochotę coś zagrać, haha
    inspiracje są świetne, a muzyka to balsam dla duszy <3
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥