środa, 4 marca 2015

Podsumowanie lutego


Tak jak obiecałam w tym roku będę robić podsumowania miesiąca, więc dziś podsumuję luty :) Ten miesiąc bardzo szybko minął. Był dość marnym miesiącem ogarniało mnie totalne lenistwo i czytelnicza nie moc :( Mam nadzieję, że w marcu będzie już dużo lepiej. Zapowiada się bardzo dobrze wiele rzeczy w moim życiu będzie się działo (bierzmowanie, finał konkursu muzycznego, wizyta u lekarza), ale przejdźmy już do podsumowania lutego ;)


Książki


Jak już wam wspomniałam w tym miesiącu cierpiałam na czytelniczą nie moc. A tak serio jakoś nie mogłam się zmobilizować do czytania. No cóż w styczniu było tak pięknie to luty musi być troszkę gorszy. W sumie przeczytałam trzy książki, ale tak na prawdę to jedną.
  • Miasto zagubionych duszCassandry Clare (5 tom serii Dary Anioła) 
Można powiedzieć, że przeczytałam ją jeszcze w styczniu, ponieważ skończyłam ją 1 lutego :)
To właściwie nie jest powieść tylko książka kucharska z 4 opowiadaniami wplecionymi więc można powiedzieć, że tylko przekartkowałam.
Jak widać bardzo ubogo w lutym było zmierzałam się także z Krzyżakami, ale nie dałam rady i w efekcie przeczytałam streszczenie. Tak marny to miesiąc był.

Filmy

Za to filmów mam dla was dużo i to bardzo pięknych filmów. 

Pierwszy film zaczęliśmy oglądać na zastępstwie w szkole i bardzo mi się spodobał. Jest to film pt. Pan od muzyki. Opowiada o nauczycielu, który zjawia się w ubogiej francuskiej szkole/sierocińcu by zostać wychowawcą. Dzieci tam są wielkimi rozrabiakami jednak nauczyciel zaczyna ich zmieniać muzyką. Więcej nie powiem wstawiam wam jeszcze zwiastun i ogromnie polecam ten film ;) 
Pan od muzyki


Na ten film natknęłam się przypadkiem właśnie na blogu jakieś dziewczyny. Bardzo mnie poruszył film jednym słowem do płakania. Opowiada o dziewczynce, która strasznie lubiła grać w piłkę nożną i chciała być w drużynie szkolnej. Zwiastun niestety wstawiam angielski, ponieważ polskiego nie mogłam znaleźć :)

Ośmioklasiści nie płaczą 


Ten film chciałam obejrzeć od października ale jakoś nigdy nie mogłam. W tym miesiącu mi się udało i muszę powiedzieć że nie żałuje film jest bardzo dobrze zrobiony. Opowiada o panu Relidze, który jako pierwszy zrobił przeszczep serca w Polsce. Bardzo polecam na prawdę wart obejrzenia :) 

Bogowie

Muzyka

Jeśli chodzi o muzykę nie słuchałam jakiś nowości. Miałam fazę na piosenki Studia Accantus ;)
I jeszcze wiele innych ich wykonań słucham, ale wstawiłam te które najczęściej słucham ;)

I to już wszystko. Koniecznie napiszcie co wy w tym miesiącu słuchaliście i oglądaliście. No i ile książek przeczytaliście? Pozdrawiam was mocno i Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam sześć książek, ale to tylko dlatego, że miałam ferie, w marcu już raczej nie będę miała takiego wyniku. Trzy książki to nie tak źle, też próbowałam czytać "Krzyżaków", ale mi się nie udało... Udanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przeczytałam za dużo tylko 2 książki :(

    http://magdaas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słucham głównie latino ,a ostatnim filmem, który oglądałam było...50 twarzy Greya haha, buziaki
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/03/sheinside-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci wyniku :3
    Ja przeczytałam 10 książek , ale to tylko dlatego,że miałam ferie.Najlepsze na przezwyciężenie nie mocy czytelniczej jest moim zdaniem sięgniecie po ukochaną książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama czytała Przepis na szczęście :)) A te filmy co poleciłaś muszę koniecznie obejrzeć! :D
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham słuchać piosenek w ich wykonaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. w lutym też za wiele książek nie przeczytałam, nie miałam zbytnio czasu, to samo tyczy sie filmów :c za to dużo słuchałam muzyki- moje serduszko skradli Fall OUT Boy i Awolnation<3
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥