wtorek, 24 marca 2015

Smerfowy Tag Książkowy

Wielkimi krokami nadchodzą egzaminy teoretycznie powinnam się na nie uczyć a co robię siedzę przed komputerem, albo czytam książkę. Tak super! Ale nie mówmy o moim lenistwie i przejdźmy do Tagu, który dziś dla was przygotowałam. Postanowiłam zrobić Smerfowy Tag książkowy. Widziałam go ostatnio u  Librescy z bloga A book lover i zainteresowały mnie pytania. Zapraszam do czytania ;)


Leniwy Smerf: Wybierz książkę podczas, której czytania prawie zasnąłeś.
Krzyżacy. Nuda taka, że zasypiasz na pierwszej stronie :D

Próżny Smerf: Wybierz postać, która dba o swój wygląd.
Żadna postać nie przychodzi mi tu na myśl :(

Żartobliwy Smerf: Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.
Jace z serii Dary Anioła. Jego teksty i w ogóle cała jego postać doskonale do tego pytania pasuje ;)

Mózgowy Smerf: Wybierz postać, która kocha książki.
Myślę, że to Kamila z Ogrodu Kamili tak muszę powiedzieć, że ta postać na początku kocha książki później już mniej jest o tym wspomniane, ale jednak :)

Harmonijny Smerf: Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.
Postacią, która coś śpiewa w książce jest Katniss. To moje pierwsze skojarzenie ;)
W tym momencie książki, w której ona śpiewała Rou płakałam.

Smerfetka: Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.
Nie umiem wybrać jedną ulubioną postać a oto one: Katniss, Ania z Zielonego Wzgórza,
 Kamila z Ogrodu Kamili i Mia z Zostań jeśli kochasz ;)

Jeśli byłbyś Smerfem jakie było, by twoje imię i osobowość?
Prawdopodobnie byłabym Ciamajdą (bo wciąż się o coś potykam) oraz Marzycielem.
 Tak myślę, że te dwie osobowości do mnie pasują ;)

I to już wszystkie pytania ;)
Taguję oczywiście:
Mam nadzieję dziewczyny, że przeczytam w waszej wersji ten Tag. 

A na koniec mam małe info jak ktoś nie czytał poprzedniego postu. Jeśli jest ktoś z was chciałby mnie śledzić na bieżąco zapraszam na mój nowy fanpage W moim świecie tam będę się pojawiać z infem o nowym poście, ale i nie tylko więc serdecznie zapraszam ;) Żegnam się z wami i Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Katniss. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję za nominację, chętnie wykonam ten TAG :)
    Z "Krzyżakami" w stu procentach się zgadzam, po kilku stronach oczy same mi sie zamykały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Kochana ♥ za nominację.Ja akurat ,,Krzyżaków" uwielbiam:3.Sama też zastanawiam się czy nie założyć swojemu blogowi fanpaga.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się tak cieszę, że "Krzyżacy" mnie ominęli. Nie wiem jakim cudem, ale najważniejsze, że nie muszę czytać tek książki. :D

    Co do Katniss, to w 100% się zgadzam. Od razu o niej pomyślałam czytając pytanie ze śpiewaniem, a poza tym jest wspaniale wykreowaną postacią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do "Krzyżaków" to na początku byłam bardzo zniechęcona i nie chciałam ich czytać, ale w końcu się przekonałam i... jest to jedna z tych książek, które wspominam dość miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teź uwielbiam Mie z Zostań jeśli kochasz :)
    Fajny tag ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przeczytałam "Krzyżaków", choć była to moja lektura, właśnie z tego powodu, że zasypiałam :D
    Ostatnio również robiłam u siebie ten tag i świetnie się przy tym bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥