piątek, 21 marca 2014

Biblioteczka Karoliny - Powrót :)

Hej ;)

Dziś jest pierwszy dzień wiosny. I tak jest za oknem, aż z tego z zapałem wzięłam się za porządki, ale jutro będzie o tym a teraz przechodzę do tematu posta.
Brakowało mi Biblioteczki Karoliny niestety z braku czasu nie wystawiałam jej od końca lutego wiem zawaliłam ale od dziś co tydzień w piątek jak to było wcześnie pojawiać się będzie z powrotem :)


Dziś opisuje książkę "Moje życie na ekranie" jest to część 3 przygód Sam Link do 1 części Link do drugiej części  które opisywałam już. Jak kiedyś wspominałam tą książkę przeczytałam jaką pierwszą a mianowicie znalazłam ją na kiermaszu w szkolnej bibliotece spodobała mi się i postanowiłam zapolować na pozostałe dwie i obecnie posiadam wszystkie i jest to moja ulubiona seria :)
Ok zaczynam. Jak już mówiłam Sam jest główną bohaterką i w tej części jej świat się wali ponieważ jej siostra rezygnuje z kariery a to było ich główne źródło dochodów. Sam postanawia ratować rodzinę! I postanawia zagrać w serialu! Czeka na nią duże wyzwanie bo nie jest przyzwyczajona do kamer. Dotąd stała z boku a jej siostra była w centrum uwagi. Czy uda się jej poradzić z tym wszystkim? Czy da radę? Tego już dowiecie się sami :)
                                                 
                                                     Do następnego ;)

5 komentarzy:

  1. Fajny post!<3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)
    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa książka ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka ;) ! Widzę, ze dużo uczucia wkładasz w ten blog, świetnie Ci to wychodzi! ;]]

    Obserwuję i liczę na to samo, oczywiście jeżeli Ci się u mnie spodoba. Zapraszam: tami-taami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świeny blog !;))

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥