niedziela, 2 marca 2014

Pobyt w szpitalu- recenzja

Hej :)

Przepraszam ten post powinien ukazać się wczoraj ale na początku nie miałam internetu a później byłam na urodzinach u brata. Ten cały post poświęcony moim pobytem w szpitalu :) Opowiem wam co tam robiłam dlaczego tam byłam itd. A więc tak trafiłam tam na badania kontrolne. Strasznie mi się tam nudziło ale robiłam różne rzeczy by zapełnić czas :) Poznałam fajną koleżankę z którą spędzałam ten czas :) Z Wiktorią bardzo się polubiłyśmy przez te 3 dni i jak ona odjeżdżała w czwartek to długo się żegnałyśmy :) Na naszym oddziale była świetlica która była od 9 do 18 i tam spędzałyśmy czas z przerwami na posiłki i pomiary cukrów :) W świetlicy z nudów robiłam wszystko od grania na komputerze po układanie puzzli. Napisała by coś wam ale tam nie było internetu :( Ale do 21 po zamknięciu świetlicy coś musieliśmy robić a więc grałyśmy w gry : monopoly, rummikub,bierki, karty. Wszystko co było możliwe by jakoś zapełnić czas. Oczywiście w szpitalu nie obyło się bez przykrych spraw jak pobranie krwi które miałam we wtorek. Wtorek był dzień badań bo jeszcze byłam u okulisty. Ale mam też wiele miłych wspomnień np. robienie masek. Tak w ramach takiego DIY postanowiłam że razem z Wiki zrobimy takie karnawałowe maski. Przy ich robieniu było mnóstwo śmiechu :)
Mam też dla was dwa zdjęcia są koszmarnej jakości dlatego że ten sprzęt którym zazwyczaj robię musiał zostać w domu a ja miałam tylko swoją komórkę :/

Nasze maski :) 
Gramy w Monopoly :D
To wszystkie zdjęcia wiecie nic ciekawego tam nie robiłam ale chciałam wam pokazać :) Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Pobyt w szpitalu to okropna rzecz...

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju co można ciekawego robić w szpitalu O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te maski :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog!
    ~ zapraszam do mnie ~

    www.niktniewidzi.blogspot.com/



    /pomożesz dobić do 250 obserwatorów? :)
    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy blog. Zapraszam do obserwacji na pewno się odwdzięczę;*
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    (Obserwacja=Obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny post ^^

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥