wtorek, 4 marca 2014

Spacer regenerujący siły :)

Hej ;)

Dziś wybrałam się na regenerujący spacer bo już miałam wszystkiego dość! Po tym spacerze wróciły mi siły i chęć do życia i do nauki :P Oczywiście porobiłam dla was kilka zdjęć mojej suni :) Jakoś to świeże powietrze dobrze na mnie działa szczególnie że coraz cieplej "nie licząc wiatru" :P Czasem potrzebujemy odpoczynku i relaksu by powrócić do normalności z nową siłą mam nadzieje że starczy mi jej do piątku oby :) Ten tydzień jest trochę pracujący bo mam kartkówkę z biologi taką dużą i klasówkę z matmy (wspominała że jej nienawidzę) a i muszę napisać zaległą klasówkę z chemii (byłam chora i jej nie pisałam) Ale bywało gorzej :)
Dobra teraz zdjęcia wybrał te które najlepiej wyszły bo Marta nie współpracowała ze mną. Nie wiem może też nie ochoty na pozowanie do zdjęć :P
To na dziś tyle postaram się przyjść do was z jakimś fajnym postem już niedługo zdradzę tylko że znowu coś dla was zagram i nagram :) Ale filmik pojawi się dopiero w następnym tygodniu bo:
1. Muszę jeszcze trochę poćwiczyć 2. Muszę go nagrać jak będzie naturalne światło (w tedy jest lepsza jakość) a to dopiero wykonalne w weekend. Dlatego musicie jeszcze poczekać ale obiecuje wstawię to jak najszybciej ;)                                                                                                                                                  Do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Ładny piesek :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak <3
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki piesek :3

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy piesek <3

    Ja kocham biegać <3 Zwlaszcza że mieszkam na wsi i jest pełno łąk, pól i lasów <3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki piesek <3
    zapraszam na nową notkę :)
    MÓJ BLOG
    obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post *-*
    Obserwacja za obserwację?

    http://myworldpati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję i liczę na to samo ^^

    kamilarulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post i śliczny blog
    obserwujemy i prosimy o to samo
    http://best-frends-my-se.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze jest tak przejść się na spacer i zregenerować swoje siły ;d ładny piesek ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥