niedziela, 23 marca 2014

Wiosenne porządki :)

Hej :)

Wreszcie wiosna nadeszła i kalendarzowa i za oknem więc postanowiłam zrobić wiosenne porządki. Tak ! Zdecydowałam że to właściwa pora  :) Najpierw zajęłam się moją szafą przejrzałam wszystkie rzeczy i posegregowałam na te które idą do osobnej szafki i zajrzę do nich dopiero na zimę i na te które są już za małe. Tak było trochę pracy ale efekt jest fantastyczny mam dużo miejsca na nowe ubrania :) Później razem z mamą i babcią zabrałyśmy się za porządki w domu. Kiedy już skończyliśmy wyszłam na dwór bo żal mi było siedzieć w domu kiedy za oknem taka pogoda. Pojeździłam na rowerze i poszłam na spacer z Martą (tak naprawdę moja sunia mi uciekła i ja ją ganiałam :D) Strasznie się zmęczyłam ale w końcu ją złapałam. Następnie postanowiłam zajrzeć do ogródka tak nareszcie wykiełkowały żonkile :) Jak już będą większe to wstawię zdjęcie :)
Tak Łatek uwielbia takie rzeczy :D
Tak spędziłam sobotę :)  A wy jak spędziliście dzień ? Do następnego :)

9 komentarzy:

  1. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała, staram się o współprace :c
    Zapraszam także do komentowania nowego posta :)) --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Jaki śliczny piesek ♥ od niedawna prowadzę bloga byłoby miło jakbyś wpadła http://gabi5277.blogspot.com/ ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w designie <3 <3
    strasznie podoba mi się ten post *.*
    czekam na kolejny :)

    zapraszam na konkurs http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/new-candy-and-results.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę się zabrać za wiosenne porządki.. Może w przyszły weekend :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodki piesio.

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę iść na rolki. ;pp
    wiosna ;pp

    notbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny piesek :3 Ja dziś cały dzień w domu siedzę ;)
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥