środa, 19 marca 2014

Wycieczka ;)

Hej ;)

Dziś razem z moją klasą byliśmy na wycieczce. Wycieczka planowana była do Warszawy. Najpierw wybraliśmy się na spacer po Starym mieście porobiłam mnóstwo ładnych zdjęć choć pogoda była ponura to nie padało i zdjęcia wyszły ładnie :) Byłam pierwszy raz na Starym mieście i strasznie podobały mi się te stare kamienice :) Potem poszliśmy do muzeum literatury Adama Mickiewicza było tam dużo eksponatów i mieliśmy panią przewodnik która nam opowiadała o szczególnych eksponatach :) Potem była ta milsza część wycieczki bo pojechaliśmy do kina do arkadii. Pierwszy raz byłam w centrum handlowym. Ono było takie ogromne :) Na samej górze było kino. Ja byłam na filmie Obietnica. Szczerze mówiąc nie podobał mi się ten film i na dodatek nie miał sensownego zakończenia :/ I to koniec wycieczki wracaliśmy później do domu :)
Bardzo podobała mi się ta wycieczka a najbardziej spodobało mi się Stare miasto <3
 Mam nadzieję że wpis i zdjęcia wam się podobają :) Ja się z wami już żegnam Pa ;) Do następnego :)

3 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥