poniedziałek, 17 marca 2014

Wiosna - moja ulubiona pora roku :)

Hej ;)

Dziękuje wam za wasze propozycje. Dużo mi dały do  myślenia i mam jeszcze więcej pomysłów. Najbardziej prosiliście o DIY i mam wiele już pomysłów między innymi związanych z wiosną :) Tak tak kalendarzowa wiosna już w piątek a za oknem pada i wieje :(
No ale z okazji tej daty postanowiłam zrobić post o tym co lubię w wiosnę :) A więc zaczynam :)
1. Lubie wiosnę za burzącą się do życia przyrodę :D
2. Za śliczne słonko które coraz mocniej świeci :)
3. Za to że jest coraz cieplej i możemy ubierać się lekko :)
4. Za śliczne wiosenne kwiaty :)
4. Coraz później  robi się ciemno :)
5. Można  jeździć na rowerach i rolkach :)
6. Zwierzęta budzą się do życia a co za tym idzie ptaki rano ślicznie śpiewają :)
7. Kwiaty pięknie pachną :)
8. Jest Wielkanoc !!!

To już wszystko co lubię w wiosnę :) A wy co lubicie wiosną ?? Do następnego ;)

6 komentarzy:

  1. Ja też lubię wiosnę, chociaż i tak wolę lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja też :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Za slońce, za kwiaty i za Wielkanoc :)

    Mam do ciebie prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w linki u mnie w poście. To dla mnie ważne. Jeżeli będziesz potrzebowała podobnej pomocy to pisz śmiało do mnie. Na razie mogę cię zaobserwować jeżeli chcesz.Z góry dziękuję :***
    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna to też moja ulubiona pora roku ♥ kocham gdy wszystko kwitnie i zaczyna robić się ciepło :**
    Ciekawy blog
    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Za to ze kurtka zimowa wedruje do szafy na kilka miesiecy ;D

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie z takich samych powodów jak ty wymieniłaś lubię wiosnę :)
    bardzo fajnie czytało się tego posta.

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥