niedziela, 16 marca 2014

Nowy początek ;)

Hej ;)
Pewnie zastanawiacie się co oznacza tytuł posta już wam wyjaśniam ;) Od dziś zaczynam regularnie pisać na blogu dlatego nazwałam to "nowym początkiem" Mam wiele pomysłów ale pomyślałam że w dzisiejszy poście chciałabym was zapytać co chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu. Czyli jakie post i o czym chcielibyście czytać. Mam nadzieje że będziecie mieć dla mnie dużo propozycji :) Bo chcę raz na jakiś czas zapytać was o tym co wy chcecie.
W końcu pisze dla was :)
Czekam na wasze propozycje i Do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Może jakiś wywiad? before i die?
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę i wielu sukcesów! Hm, o czym mogłabyś pisać? np. twoje sposoby na poprawienie sobie humoru :)

    pozdrawiam,
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam posty DIY więc ja proponuję
    dziękuję za klikanie w banner ;)
    http://niuntis.blogspot.com/2014/03/wiosna-w-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wielu sukcesów ;*
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. DIY JA BARDZO BYM CHCIAŁA <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny desing bloga. Życzę ci miłego pisania postów od nowa :)
    Według mnie fajne są DIY bo przez to możemy pokazać coś czytelnikom.
    Co ty na wspólną obserwację? ja obserwuje

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥