sobota, 15 marca 2014

Coś o książkach czyli Książkowy tag :)

Hej :)

Dziś przychodzę do was z Książkowym Tagiem nabrałam znów energii mam pomysły i od dziś postanawiam zacząć regularnie pisać dla was i przede wszystkim skupić się na motywach przewodnich mojego bloga czyli muzyka, książki i moje zwierzaki ten ostatni jest bardzo często za to książki i muzyka jakoś zeszły na bok dlatego postanowiłam to zmienić. Dziś książki a raczej Tag o nich no dobrze Zaczynamy!

1.Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?
Książki fantasty i młodzieżowe :)
2.Którą postacią książkową chciałabyś być?
Oczywiście moją kochaną Katniss Everdeen <3
3. Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?
Oczywiście klasyki czyli Harry Potter i Igrzyska śmierci
4.Książka którą teraz czytasz?
Aktualnie czytam lekturę : Syzyfowe Prace 
5. Wolisz książki papierowe czy e-booki lub audiobooki?
Zdecydowanie papierowe książki :)
6.Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Igrzyska śmierci i dwa pozostałe tomy Collins :)
7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek naraz ?
Jedną a dobrze :)
8.Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Raczej wypożyczam z Biblioteki :)
9.Czy oceniasz książki po okładce?
Nie raczej po recenzjach na okładce książki :)
10. Ile książek liczy Twoja Biblioteczka ?
Nie wiele choć marzę by mieć taką biblioteczkę 
To już wszystkie pytania :) Mam nadzieję że Tag wam się spodobał ;) Do następnego ;*

9 komentarzy:

  1. Super tag. Też kocham książki i igrzyska
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag. Też kocham Igrzyska śmierci i Harrego Pottera.

    http://beestfrieendsforeeveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Hunger Games <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wziąć za igrzyska śmierci, bo nie czytalam, haha :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za książkami fantasy, ale za to uwielbiam czytac książki młodzieżowe :)

    Mogłabym prosić o chociaż jednego "klika"? Odwdzięczę się! Z góry dziękuję :)
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam "Igrzyska Śmierci" <3

    4ever-souril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trylogia Czarnego Maga zawsze i wszędzie <3
    Post z pomysłami jak spędzać ferie już w czwartek:hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba się zabrać za Igrzyska :)

    http://never-trust-a-duck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag:)
    Zajrzysz? Dopiero zaczynam i będzie mi naprawde miło:)
    http://gabxreadsbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥