wtorek, 25 marca 2014

Tag: 15 pytań o szkole

Hej :)

Dziś w mojej szkole było obchodzenie dnia wiosny jakieś konkursy itd. Lekcje i tak były skrócone więc darowałam sobie i zostałam w domu. Na szczęście moja mama nie miała nic przeciwko :) Dzisiejszy tag zobaczyłam kilka dni temu u jakiejś blogerki i postanowiłam go zrobić też na moim blogu. Jest to Tag o szkole. Mam nadzieje że wam się spodoba :) Zaczynamy!!!!

1. O której wstajesz do szkoły???
Budzik zawsze nastawiam na 6.00 ale i tak zwykle wstaje 15 po :D
Były takie śliczne nie mogłam się powstrzymać i je wstawiłam :)
2. Ulubiony nauczyciel??
Jest to pani od biologii fajnie prowadzi lekcje i zawsze na jej lekcjach jest śmiesznie :)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Oczywiście z biologii i chemii to moje dwa ulubione przedmioty <3
Ale też jestem dobra z historii  i języka polskiego :)

4. Plecak czy torba ??
Zawsze moja mama kupuje mi plecak osobiście marzy mi się
 taka torba szkolna ale i tak wygodniej mi chodzić z plecakiem :)

5. Czy malujesz się do szkoły?
Nie. Ogólnie maluje się bardzo rzadko praktycznie
 tylko od święta czyli Wielkanoc i Boże narodzenie :)

6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole ?
Zazwyczaj są to dżinsy i jakaś wygodna bluzka + czerwone trampki 

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
Tak jem w szkole 2 kanapki i jabłko (choć nie zawsze).

8. Przedmiot z którego jesteś słaba?
Fizyka i Angielski jakaś Masakra!!! 

9. Czym jeździsz do szkoły?
Moja szkoła jest oddalona o 10 km ale nasza szkoła jest gminą szkoła dlatego mamy własne autobusy które rozwożą nas na przystanki ja akurat mam przystanek koło domu :)

10. Zmieniasz buty w szkole?
Niestety w naszej szkole jest to bardzo przestrzegane i trzeba :(

11. Czy lubisz ćwiczyć na w-fie ?
Nie cierpię tego przedmiotu !!!!! 

12. Jak czujesz się w swojej szkole?
Na początku nie mogłam się w niej odnaleźć bo w porównaniu z moją podstawówką
była 5 razy większa ale po roku chodzenia już się przyzwyczaiłam poza tym 
poznałam więcej ludzi no i często przesiaduje w bibliotece szkolnej
  Jestem łącznikiem  i bardzo się z tego cieszę. Jednym słowem raczej dobrze :)

To już cały Tag mam nadzieję że wam się spodobał i Do następnego ;)

34 komentarze:

  1. Fajny tag. też niedawno taki robiłam na swoim blogu
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ^^ ^.^
    http://natalla-blog.blogspot.com

    POKLIKASZ U MNIE W LINKI SHEINSIDE.COM? PROSZĘ! BARDZO MI NA TYM ZALEŻY! PROSZĘ, TAKŻE O SZCZEROŚĆ GDYŻ STARAM SIĘ O WSPÓŁPRACĘ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post i śliczny blog . <3

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i ogolnie prowadziszz fajnego bloga :))
    http://limonii1010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag :) Bardzo ciekawie odpowiedziałaś na pytania :* !
    Obserwuje i w wolej chwili zapraszam do mnie ! : )
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi :) Nie zazdroszczę szkoły oddalonej o 10 km..

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też nienawidzę w-f :p

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać tagi. Pozytywne odpowiedzi, miło się czytało :)

    Pozdrawiam, Yuki (✿◠‿◠)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :]
    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wstaję o siódmej :) świetny tag <3
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety też trzeba zmieniać buty ;/
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post, bardzo fajnie sie czyta;)
    zapraszam do mnie, nowy post

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie potrafię nawet o 6.15 wstać :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahahah, witaj w klubie ;) Ja też nienawidzę w-fu szczególnie gier typu ręczna, ale ogólnie lubię aktywność fizyczną.
    Ciekawy pomysł na tag ;)

    zapraszam:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię w-f. :) Nienawidzę historii.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie lubisz wf'u?
    Ja uwielbiam <3
    Fajny tag! ;D
    Obserwujemy?
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubię w-f :) super tło cudowne !
    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba też zrobię taki post i to dzięki tobie :)
    Pomożesz ? Do wakacji chce mieć 100 komentarzy pod wpisem ,,czesc''
    http://magy-magy-magy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny tag :) Ja jestem słaba z matmy :<

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ten tag, może kiedyś zrobię go u siebie :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy tag ale nie lubie czytac o szkole bo jej nie nawidze ;(
    Jeśli masz ochotę zobaczyć motywujący post o poprawieniu sylwetki i zdrowym trybie życia to zapraszam do mnie. Mile widziany jest tam właśnie Twój komentarz : )
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog :) Zapraszam na mój :) klik

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy tag ;)
    zapraszam do siebie http://adusiowe-love.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog :D

    Zapraszam :) http://patrusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, mozesz częsciej pisać takie posty :))
    shadesoffashionxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny tag, ciekawe odpowiedzi. Też nie lubie ćwiczyć na wf
    zapraszam do mnie http://lusiak56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do mnie tutajwszystkojestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog!!! ;)
    Och ta szkoła :C
    ~Zuza
    www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Sama zrobię ten tag na swoim blogu! :D

    Swiat-Cudzymi-Oczyma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny Tag! Też zamierzam zrobić na moim blogu!
    Pozdrawiam http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny tag ! Tez go u siebie zrobiłam :)
    Zaoraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy tag :) Chyba również go zrobię.
    Zapraszam do mnie http://welcometothewonderlandkitten.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥