wtorek, 18 marca 2014

Moje pierwsze DIY ;)

Hej ;)

Tak dziś będzie post z moim pierwszym DIY mam nadzieję że się spodoba ;) A więc tak to co wam proponuje i zachęcam do zrobienia to karta z kwiatem z origami może kiedyś się z tym spotkaliście. Ja miałam zrobić taką kartkę na technikę. Bardzo mi się ona spodobała więc postanowiłam ją tu wstawić jako DIY :) Robi się ją bardzo prosto a co najważniejsze nie dużo potrzeba by ją zrobić ok Zaczynamy :)

Potrzebne materiały:
- nożyczki
- klej
- cyrkiel
- papier kolorowy

No to zaczynamy !!
1. Z kolorowego papieru wycinamy 8 kółek takiej samej wielkości żeby wyszły nam równe posługujemy się cyrklem :)
2. Gotowe kółka będziemy składać poniżej zdjęcia z poszczególnych etapów:
Etap pierwszy :
Składamy kółko na pół potem rozkładamy i składam odwrotnie na pół.

Etap drugi:
Na ćwiartce koła zaginały pół okrąg i na drugiej


 Odwracamy i wywijamy te zagięte pół okrągi i tak po drugiej stronie





  Tak robimy wszystkie koła :)





Gdy już zrobimy wszystkie płatki naszego kwiatka będziemy musieli wyciąć dwa koła mniejsze niż tamte.
Potem doklejamy płatki do jednego kółka.

Gdy już przykleimy płatki w środeczek musimy wkleić drugie mniejsze koło i mamy śliczny kwiat teraz wystarczy przykleić tylko kwiat na sztywną kartkę i kartka gotowa!!!
 Gotową kartkę możemy komuś podarować lub postawić sobie w pokoju :) Będzie nam przypominać w deszczowe dni jak piękna jest wiosna ;) Mam nadzieje że post z DIY się wam spodoba i Do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Muszę kiedyś wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)))

    Zapraszamy do nas http://zuzaandmarta.blogspot.com/ :D
    Obserwacja=obserwacja :D
    Jeśli nas zaobserwujesz daj znać a na pewno się odwdzięczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to DIY :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) .
    Zapraszam :
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Obserwujemy ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł:)

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jakie śliczne :*
    obserwuje :)
    http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł!
    karoolinablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący kwiat , spróbuje go zrobić, twój blog jest schludny i bardzo ładny :)
    Zapraszam do mnie : nalsynalsyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką dałaś średnicę kółka

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥