niedziela, 22 grudnia 2013

Choinka :)

Hej :)

Dziś ubierałam nareszcie moją choinkę razem z młodszy braciszkiem. Nasza choinka jest żywa i stoi w naszym pokoju, dlatego w nim teraz tak ślicznie pachnie :) A więc pokaże wam moją choinkę i stroik świąteczny. U mnie w pokoju oprócz stroika i choinki są też inne dekoracje. Na półkach stoją aniołki i kartki świątecznie a na oknie naklejona jest choinka no i jeszcze nad oknem przywieszony jest łańcuch papierowy który robiłam razem z Bartusiem (moim braciszkiem) dziś rano :)

Ale żeby was wiecej nie zanudzać wstawiam zdjecia choinki i stroika

CHOINKA :)


















STROIK :)

To wszystko z tematu postu mam coś jeszcze do dodania :)

Moi kochani czytelnicy !
Ponieważ nie wyjeżdżam nigdzie na święta to posty będą dodawane codziennie. A życzenia złoże wam w wigilię tylko post w wigilie będzie dodany rano wiecie z jakiego powodu :) 
To dziś wszystko co chciałam wam powiedzieć i oczywiście proszę o komentowanie czy podoba się wam ten post o ubieraniu mojej choinki :) Pa ;)

1 komentarz:

  1. Ja też dziś ubierałam choinkę :D Twoja jest bardzo fajna :)

    Caaarolyn.blogspot.com ---> Jeśli zaobserwujesz ,ODWDZIĘCZĘ SIĘ NAPEWNO , napisz mi tylko w komenatrzu, że obserwujesz :)

    Pozdrawiam gorąco ¦

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥