piątek, 27 grudnia 2013

Spacer :)

Hej ;)

Święta , święta i po świętach :( No trudno trzeba wrócić do rzeczywistości :) Jak już wam wczoraj pisałam dziś byłam u pani doktor nie było za ciekawie, dlatego postanowiłam to zmienić. Dlatego obiecałam sobie, że od dziś zwiększę aktywności fizyczną i rezygnuje z podjadania miedzy posiłkami. Musze się postarać!
Gdy wracaliśmy z mamą po drodze wstąpiliśmy do Biedronki :) Kupiłam sobie taki śliczny kalendarz żeby lepiej się zorganizować :)

Sami zobaczcie :)


Po powrocie zdecydowałam, że zaczynam od zaraz i poszłam na spacer w towarzystwie mojej kotki :) Porobiła zdjęcia i postanowiłam je wam pokazać :) Większość jest czarno-biała dlatego że zdecydowanie lepszej jakości wychodzą czarno-białe :)
Proszę oto one :

 
         Nie ma jak dobra kryjówka :D 

Moje ulubione :)

To dziś na tyle oczywiście piszcie w komentarzach czy zdjecia się podobają ;) Pa patki :)

3 komentarze:

  1. Widziałam i bardzo mi się podoba jak grasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz się bardzo przydaje. Mi bardzo pomaga by nie wyjść z rytmu i zrobić wszystko to co zaplanowałam :) dobry zakup.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaki śliczny kalendarz <3
    kochany kotek <3

    Zapraszam też do mnie w czasie wolnym
    Wioletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥