wtorek, 24 grudnia 2013

Wigilia :)

Hej ;)

Nie wiem czy wy też tak czekaliście na ten dzień. Ja bardzo, ale nie dlatego, że dostane prezenty. Oczekiwałam tego dnia, ponieważ chciałam się spotkać z rodziną i pośpiewać kolędy. Od początku listopada uczyłam się by zagrać je na pianinie. Zdążyłam się ich nauczyć i jestem z tego dumna :) Ale teraz przejdę do tego czym zajmuje się w wigilię. Razem ze mną mieszka babcia, dlatego pierwsza wigilia odbywa się u niej w pokoju ogólnie mówiąc w naszym domu :) Babcia i mama przygotowują potrawy wigilijne a ja zajmuje się nakryciem stołu. Bardzo lubię to zajęcie. Zawsze jak rano wstaje i zjadam śniadanie lecę do babci i od razu się tym zajmuje ;) Po Wigilii w naszym domu jedziemy do drugiej babci na Wigilię. Później jak nie jesteśmy jeszcze strasznie zmęczeni to wyruszamy na pasterkę. I tak kończy się ten szczególny dzień.
Dziś chciałabym złożyć wam też życzenia:


Wesołych Świąt !!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że wigilia sie udała i spędziłaś je w miłej atmosferze :)

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i super piszesz!
    Obserwujemy?
    -----------------------------------------------------------

    girlrainbowfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥