sobota, 21 grudnia 2013

Kartka Świąteczna :)

Hej ;)

Dziś nareszcie przychodzę do was z postem o obiecanych kartkach a przy okazji wspomnę też o czymś innym ale to za chwilę. Na początku kartka ze wzoru, który dostałam go od pani od plastyki.


 Druga kartka jest z pomysłu z internetu ale nie mam zdjęcia jej ponieważ zapomniałam zrobić a wysłałam ją już.

Materiały:
- kartka z bloku technicznego biała lub kolorowa
- kolorowy karton ozdobny ( można go kupić w księgarni lub sklepie papierniczym)
- nożyczki
- linijka
- klej
1. Zegnij kartkę ( z bloku tech.) na pół. To jest baza. Przetnij wzdłuż zgięcia Powinien powstać prostokąt. który przetnij na pół.
2.Z zielonego papieru wytnij prostokąt o wymiarach mniej więcej 15x2 cm. Wytnij kolejne paski, każdy kolejny powiększony o mniej więcej 2-3 milimetry na szerokość 2. 5-4 centymetrów na długość. Aby choinka na kartce była wąska u góry i szersza na dole.
3.Potem każdy pasek złóż w harmonijkę.
4.Otwórz kartkę Przyłóż wycięte i złożone w harmonijkę prostokąty.
5 Sklej ostatnie boki harmonijki z bokami kartki - ułoż je od najmniejszej do największej.
6. Z czerwonej kartki wytnij gwiazdę z i doniczkę do choinki i naklej na kartkę.
KARTKA GOTOWA!
Drugą częścią postu jest to że ubierałam choineczkę mojej babci nawet własnoręcznie zrobiłam jej gwiazdę a w moim pokoju jutro mam ubierać ;) Oto zdjęcie babci choinki :)

                                                                                                              Na dziś to tyle :) Pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥