sobota, 14 grudnia 2013

Pierniczki czyli przygotowania świątąteczne cz. 2 :)

Hej :)

Następnym zwyczajem świątecznym w moim domu jest robienie pierniczków. W tym roku postanowiłam z robić je sama :) Dlatego jak tylko w piątek przyszłam ze szkoły zakasałam rękawy i wzięłam się do pracy :) Babcia czytając książkę co i raz nadzorowała żebym czegoś nie sknociła ale porodziłam sobie wyśmienicie. Tak powiedziała. A mój młodszy braciszek powiedział że są za dobre :D
Oczywiście musiałam sfotografować moje dzieło o to zdjęcie moich pierniczków :)


 Mi osobiście bardzo smakowały braciszkowi też :)
Mam nadzieje że wam też się spodobają :)
Mam zamiar jutro wstawić post o moich ręcznie robionych kartkach świątecznych :) Do zobaczenia jutro ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥