niedziela, 29 grudnia 2013

Postanowienia noworoczne :)

Hej ;)

Dziś zdałam sobie sprawę że już mam tylko 3 dni wolnego :(
Tak szybko zleciał ten czas musze się wziąść do roboty, bo w piąteczek mam klasóweczkę z biologii.

A dziś przychodzę do was w postem o moich postanowieniach noworocznych :) 


Myślałam dość długo nad moimi postanowieniami noworocznymi czy są to już wszystkie. W końcu z kończyłam i przedstawiam moja listę z postanowieniami noworocznymi.


Jak myślicie czy uda mi się je dotrzymać ?
Na pewno wszystkich nie dam rady trzymajcie kciuki by chociaż parę z nich wypełnić :)
Na dziś kończę Do napisania :D

5 komentarzy:

  1. Trzymam za ciebie kciuki że ci się uda . Fajny blog . Obserwuje , liczę na rewanż.
    http://rudeflipflops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję
    www.teen-blo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uda Ci się dokonać!:) ja też mam podobne postanowienia.

    Zapraszam do mnie
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno Ci się uda
    Super blog, obserwuję i licz/ę na rewanż: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To macie niefajnie ,że musicie iść do szkoły w tym tygodniu.

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥