poniedziałek, 23 grudnia 2013

Ulubione kolęndy i piosenki świąteczne :)

Hej ;)

Dziś mam wiele do powiedzenia ;) Zacznę od tego że dziś u mnie w domu dużo się działo ponieważ: mnóstwo gotowaliśmy i sprzątaliśmy. Ale przejdźmy do tematu postu. W dzisiejszym poście pokaże wam moje ulubione kolęndy i piosenki świąteczne. Kolęndy zademonstruje wam jak gram na moim pianinie.

Oto moje ulubione kolędy:

 
           

Teraz pokaże wam moją ulubioną piosenke świąteczną polską i angielską :)
Polska moja ulubiona piosenka świąteczna to : De Su - Kto wie czy za rogiem     
To wszystko na dzisiaj jutro przychodzę do was z postem o tym co robię w Wigilię
                                                                                                                                 Do zobaczenia :)

4 komentarze:

  1. Merry CHristmas Everyone to zawsze leci u mnie w pokoju ;)
    Wesołych Świat ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Fajny blog. Też zaczęłam niedawno blogować. Obserwujemy? Zapraszam do mnie http://my-deepestdream.blogspot.com/ Merry Christmas

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥