piątek, 20 grudnia 2013

Wigilia Klasowa :)

Hej :)

Dzisiaj mam wiele spraw do omówienia. Po pierwsze chcę was przeprosić za nieobecność niestety ostatni tydzień miałam bardzo napięty. To drugie to temat postu czyli Wigilia szkolna. Która odbyła się wczoraj. Fajnie jest usiąść przy jednym stole podzielić się opłatkiem i zjeść coś dobrego :D Złożyliśmy wszyscy sobie życzenia, posłuchaliśmy kolęd śpiewanych przez nasz chór szkolny " SONITO ". I tak zakończył się ten dzień :) Jedną wadą tego dnia było to, że wigilia była w czwartek a dziś trzeba było przyjść do szkoły. Jest nas w klasie 18, a dziś było nas tylko 7 łącznie ze mną. Więc było ciekawie. Ale nareszcie idą święta tak nie mogę się doczekać jutro lub w niedziele mam ubierać choinkę więc wstawię wpis o mojej choince. A kartki łącznie z tym postem. Postaram się naprawdę.                                                                                                                                                                                              Mam nadzieję że się nie obrazicie Do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥